مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان:

تشریح برنامه ها ی ورزشی دهه فجر / اجرای ۱۵۰ برنامه ورزش همگانی/ کلنگ زنی دو سالن چند منظوره مسابقاتی درکوهدشت و دلفان

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۵:۰۷
کد خبر: ۶۶۵۷۲۶
علی یاور عزیزپور گفت: برنامه های دهه فجر ۹۶ ، متنوع، در راستای اقتصاد مقاومتی و با حفظ حرمت ایام فاطمیه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛عزیزپور صبح امروز در جمع خبرنگاران در تشریح برنامه های دهه فجر اداره کل ورزش وجوانان لرستان گفت:تقارن ایام فاطمیه با دهه فجر امسال باعث شد برنامه های امسال دستگاه ورزش و جوانان بیش از پیش رنگ و بوی فرهنگی و معنوی داشته باشد.

وی افزود: برگزاری المپیاد ورزشی های همگانی استان با شعار" همه برنده ایم " با اجرای ۱۵۰ برنامه ورزش همگانی در سطح شهرستانها و روستاهای استان، برگزاری همایش های پیاده روی عمومی و خانوادگی در سراسر استان و بصورت پخش زنده در شهرستان کوهدشت برگزاری جشنواره بازیهای بومی محلی و برگزاری مسابقات قهرمانی رشته های مختلف مهمترین برنامه های ورزشی دهه فجر امسال است.

عزیزپور  بااشاره به اینکه اعزام تیم های قهرمان مسابقات استانی کارکنان دولت  نیز در این ایام انجام می شود ،یادآورشد: اعزام تیمها با حمایت دستگاه های اجرایی که قهرمان مسابقات استان شده اند صورت می پذیرد.

وی  همچنین از انجام  برنامه های فرهنگی در حوزه جوانان خبرداد و افزود: حوزه فرهنگی و امور جوانان نیز با حمایت از برنامه های ارائه شده سازمان های مردم نهاد برنامه های متنوعی در سطح شهرستانها اجرا خواهد شد. و در لین ایام خانه جوانان الیگودرز تجهیز و برای استفاده جوانان آن شهرستان به افتتاح خواهد رسید

عزیزپور از افتتاح اداره ورزش و جوانان بخش بیرانشهر در ساختمان جدید خبرداد و ادامه داد: در این بخش تاکنون مکان خاصی متعلق به اداره کل تحت عنوان اداره نداشته که خوشبختانه تلاش شد مشکل حل شد و رسما فعالیت خودرا در این ایام مبارک در ساختمان اداره ورزش و جوانان پیگیری می کنند.

وی از بازسازی اساسی( ،صلاح نقشه قسمت رفاهی و ایجاد جکوزی و حوضچه آب سرد اجرای سقف کاذب تعمیر موتورخانه و ..‌.) استخر کوثر خرم آباد با اعتباری بالغ بر ۲۵۰۰ میلیون دیال و به بهره برداری آن در دهه فجر نیزخبر داد

عزیزپور از کلنگ زنی دو سالن چند منظوره مسابقاتی در شهرستان های کوهدشت و دلفان خبر داد و گفت: طرح مطالعاتی ،نقشه برداری و مقدمات اولیه این طرح ها انجام گرفته و ده فجر امسال این دو طرح ورزشی  که نیاز جدی ورزش این شهرستان می باشند شروع خواهند شد.

وی  از افتتاح دفتر هیات انجمن های ورزشی، خانه دارت و خانه کونگ فو خبرداد وافزود: این دو رشته ورزشی در ایام ا... دهه فجر دارای خانه تخصصی می شوند. (خانه دارت که در مجموعه ورزشی خرم آباد  و خانه کونگ فو در محله درب دلاکان تجهیز و آماده بهره برداری شده اند.)

عزیزپور تصریح کرد:  بزرگترین سالن  ورزشی سرپوشیده دوومیدانی غرب کشور در مجموعه ورزشی خرم آباد با ۹۵ درصد پیشرفت در حال تکمیل است که تا پایان سال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل اداره ورزش وجوانان لرستان  در پایان سرعت اجرای پروژه استودیوم ۱۵۰۰۰ نفری فوتبال را در این مقطع رضایت بخش خواند و ابراز امیدواری کرد که این پروژه  که اداره کل مسکن و شهرسازی مجری آن است نیز هرچه زودتر برای استفاده جامعه ورزش خصوصاً فوتبالیست های عزیزآماده شود.

 

نظر شما