در نشست هماهنگی در آبیک تاکید شد؛

تشکل های مردم نهاد بازوان توانمند برای حفاظت محیط زیست

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۳:۵۳:۳۳
کد خبر: ۶۶۵۷۳۸
تشکل های مردم نهاد بازوان توانمند برای حفاظت محیط زیست
نشست کارکنان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک با هیات کوهنوردی و گروه های مردم نهاد شهرستان آبیک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، به مناسبت روز ملی هوای پاک و ایجاد تعامل بیشتر و هم اندیشی با دوستداران محیط زیست جلسه هم اندیشی کارکنان محیط زیست شهرستان آبیک با گروه های مردم نهاد در محل اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک تشکیل شد.

محمد ایران نژاد سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک با تایید خبر فوق اظهار کرد: در این جلسه ابتدا پیرامون مسائل محیط زیست و اهمیت هوای پاک در حفظ و سالم سازی محیط زیست مطالبی مطرح شد و ما معتقدیم تشکل های مردم نهاد بازوان توانمند اداره حفاظت محیط زیست هستند و میتوانند در راستای نیل به اهداف محیط زیست نقش به سزایی را در حفاظت از محیط زیست به عنوان نهادی خود جوش ایفا نمایند.

 وی افزود: کلید اصلی کاهش آلودگی هوا و حفظ محیط زیست را در راستای تحقق اصل پنجاهم قانون اساسی  مشارکت مردمی و افزایش هماهنگی بین بخشی می باشد و تعامل هر چه بیشتر محیط زیست با تشکل های مردم نهاد یکی از برنامه های اساسی ماست.

ایران نژاد گفت: بدون استفاده از مشارکت مردم حفظ محیط زیست در معنای واقعی آن محقق نخواهد  شد و بر تشکیل سمن ها محیط زیستی در راستای حفظ محیط زیست در شهرستان تاکید داشتند.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک در پایان بیان کرد: در این جلسه گروه های مردم نهاد مشکلات زیست محیطی شهر را احصاء نموده و از مسوولین خواستند در جهت رفع آنها اهتمام ویژه ای داشته باشند و گفتنی است صعود به قله کوهستان با همکاری تشکل های مردم نهاد و هیات کوهنوردی در رئوس برنامه های هفته هوای پاک  گنجانده شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز