مدیر شهرداری منطقه سه ارومیه: شهروندان مشکلات منطقه را اطلاع دهند

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۵:۱۳:۰۸
کد خبر: ۶۶۵۸۰۰
مدیر شهرداری منطقه سه ارومیه از شهروندان خواست تا کمبودها و مشکلات منطقه را به اطلاع شهرداری برسانند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، جواد حقیقی، مدیر شهرداری منطقه سه با تاکید بر  کوتاه کردن دست واسطه‌گران و دلالان از شهرداری گفت: اگر شهروندان خود مستقیما کارهای شان را پیگیری نمایند بهتر به نتیجه خواهند رسید.

وی اظهار کرد:  چنانچه در روند خدمات رسانی و یا امورات مربوط به شهرسازی در منطقه تعللی پیش آید، بنده شخصا در خدمت شهروندان خواهم بود و اگر قابل حل از طریق منطقه نباشد راهنمائی‌های لازم خواهد شد و چنانچه مشکل لاینحل و مشکل قانونی داشته باشد  صادقانه به اطلاع مراجعین محترم خواهد رسید.

حقیقی با اشاره به تخفیفات  در ارتباط با پرداخت مطاالبات مودیان به مناسبت دهه فجر، بیان کرد: شهروندان تا ۲۲ بهمن از ۳۰ درصد و از ۲۳ لغایت ۲۵ اسفند از ۲۵ درصد تخفیف و نیز انبوه سازان از امروز لغایت ۲۲ بهمن ماه از ۳۵ درصد و از ۲۳ لغایت ۲۵ اسفندماه از ۲۵ درصد تخفیف در پرداخت عوارض شهرداری بهره‌مند خواهند شد.

وی خطاب به شهروندان و انبوه‌سازانی که چک برگشتی نزد شهرداری دارند گفت: چک‌های برگشتی در صورت مراجعه تا آخر دیماه ۶ ماهه، در صورت مراجعه تا آخر بهمن‌ماه ۴ ماهه و در صورت مراجعه تا آخر اسفندماه  ۲ ماهه تقسیط خواهند شد.

مدیر شهرداری منطقه ۳ ارومیه با بیان اینکه منطقه ۳ شهرداری ارومیه از دیگر مناطق وسیع‌تر است و در چند سال اخیر چند شهرک جدید از جمله شگل‌گیری شهرک والدین شاهد و شهرک فدک سپاه و نیز اضافه‌ شدن محله‌های الواج و قره‌آغاج در این منطقه، گفت: منطقه ۳ شهرداری ارومیه خدمات و اعتبارات بیشتری لازم دارد و به همین جهت انتظار داریم شهروندان این منطقه با صبر و حوصله پیگیر مسائل خود باشند و مجموعه شهرداری منطقه ۳ هم از هر آنچه که در حوزه اختیاراتش باشد، در حد اعتبار و ابزاری که در اختیار دارد برای خدمت به شهروندان دریغ نخواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه امید و انتظار ما پشتیبانی شهروندان است، گفت: شهرداری‌ها بدون دریافت هیچگونه کمکی از جانب دولت، تنها منبع درآمدش دریافت عوارض است و چون شهرداریها خودگردان هستند و کمک‌های دولتی برای شهرهای بزرگ و فقط مختص پروژه‌های خاص می‌باشد، عوارضی را که از مردم دریافت می‌کنند برای شهر و در نهایت برای خود شهروندان هزینه میکنند. لذا بر همه شهروندان لازم است از اموال عمومی شهر که متعلق به خودشان است محافظت کنند و اجازه تخریب به عوامل سودجو را ندهند.

وی  با تاکید بر اینکه شهروندان مشکلات، کمبودها و نواقصی که از دید عوامل شهرداری دور مانده را به شهرداری منطقه اطلاع دهند تا در اسرع وقت لازم صورت پذیرد، از اهالی و شهروندان شهرک شاهد خواست تا اگر نقطه‌ای از این شهرک شن‌ریزی نشده است، به شهرداری اطلاع دهند تا در اولین فرصت اقدام به شن ریزی گردد و شهروندان در فصل زمستان دچار مشکل نگردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز