شهردار ارومیه مطرح کرد:

انتقال پیام به نسل سوم و چهام انقلاب در اولویت برنامه های دهه فجر قرار گیرد

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۵:۱۴:۱۹
کد خبر: ۶۶۵۸۰۱
انتقال پیام به نسل سوم و چهام انقلاب در اولویت برنامه های دهه فجر قرار گیرد
نشست کمیته فضاسازی و خدمات شهری دهه فجر با حضور شهردار ارومیه، رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان و نمایندگان ارگان های مختلف شهری و استانی برگزار شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، نشست کمیته فضاسازی و خدمات شهری دهه فجر با حضور محمد حضرت پور، شهردار ارومیه، رئیس شورای هماهنگی  سازمان تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی  و نمایندگان ارگان های مختلف شهری و استانی  در سالن جلسات شهرداری برگزار شد.

شهردار ارومیه در این نشست با تبریک فراسیدن ایام الله دهه فجر گفت: شهرداری ارومیه در اجرای مراسم های مختلف دهه فجر نگاه فرابخشی دارد و رضایت مردمی و مشارکت مردم در آن را از اولویت ها می داند.

حضرت پور با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی متعلق به مستضعفین است و انقلاب وامدار آنهاست، تاکید کرد: دیدار با مردم مناطق محروم و رسیدگی به امورات آنها در راس برنامه این دهه مدنظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه پیام و عظمت انقلاب اسلامی باید به جهانیان شناخته شود، افزود: بیان دلایل وقوع انقلاب اسلامی و شرایط حاکم بر آن زمان می تواند مردم خارج از ایران را  با چگونگی انقلاب بیشتر آشنا کند.

شهردار ارومیه رسالت اصلی ستاد های برگزاری دهه فجر را انتقال پیام انقلاب به نسل سوم و چهارم انقلاب عنوان کرد، افزود: در اتفاقات اخیر کشور که هر چند مشکلات و عیب هایی هم وجود دارد، اختلاف بین نسل ها نقطه ضعفی بود که دشمنان و موج سواران از آن سوء استفاده کردند.

حضرت پور در ادامه به روابط عمومی سازمان های مختلف توصیه کرد ، در  رویکردهای معرفی انقلاب اسلامی تغییراتی انجام دهند و از روش های نرم و خلاقانه استفاده کنند که نسل  سوم و چهارم انقلاب با آن ارتباط برقرار کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز