معوقه هفته شانزدهم لیگ دسته دوم فوتبال :

تساوی خیبر خرم آباد و بعثت کرمانشاه در دربی غرب کشور

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۸:۴۰:۱۱
کد خبر: ۶۶۵۸۳۸
تساوی خیبر خرم آباد و بعثت کرمانشاه در دربی غرب کشور
تیم‌های فوتبال «خیبر» خرم‌آباد و «بعثت» کرمانشاه در بازی معوقه هفته شانزدهم در دیداری جذاب درخرم‌آباد به تساوی رسیدند .

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان،در این دیدار شاگردان مهرداد خادمی مربی جوان و با آتیه خیبر که در هفته های گذشته با توجه به جدایی بازیکنان تاثیر گذار و نبود حامی مالی در تنگنا قرار گرفته بودندو برای ماندن درکورس صعود به مصاف همسایه خود بعثت کرمانشاه رفتند . 

در نیمه اول تیم بعثت روی اشتباه مدافعین خیبر ودر دقیقه 24توسط میلاد نجمی به گل رسید وبازی در این نیمه با توجه به جدال ساق ها در بازیکنان دو تیم بیشتر فیزیکی دنبال شد .

اما در نیمه دوم خیبر برای جبران مافات وزدن گل پای به میدان گذاشت و بارها در دقایق 50،66،77و 90توسط محمدبیرانوند ،اسماعیل رشنو ،امیر حسین محمدی و فرزاد بهاری می توانست به گل برسد که دروازبان چالاک و خوش استیل کرمانشاهی میلاد قمری مانع بزرگی برای گلزنی بازیکنان خیبر بود.

اما این تیم سرانجام در دقیقه 77روی پاس زیبای علی صدرا و ضربه تمام کننده مجتبی جادری دروازه بعثت را گشود تا در روزی که می توانست سه امتیاز شیرین را تصاجب کند با بدشانسی به تساوی قناعت کند.

البته قاضی جوان این دیدار میثم پور کریمی در بخی موارد با سوت های پر اشتباه خود پیروزی را خیبر گرفت .  

قضاوت بازی بر عهده میثم پورکریمی ،مهدی سیفی و علی رعیت با نظارت عبود سنگاشکن بود.

خیبر که هر 4 بازی گذشته خود را با شکست به پایان رسانده بود، در این دیدار به یک امتیاز رضایت داد.

 

ترکیب خیبر:خرم آباد امین احسان‌بخش، فرزاد بهاری، علی صدرا، امین بیرانوند، صمد قبادی، اسماعیل رشنو، اسماعیل شهبازی، سعید جهاندیده، محمد بیرانوند، مجتبی جادری، رضا شرفی. سرمربی: مهرداد خادمی.  

 

بعثت کرمانشاه :میلاد قمری ،مهدی سرداری،امید قلی زاده،پوریا خضری ،(مهدی بازرگان46)،میلاد رستمی فپدرام قاضی زاده،علی محمد حشتیه ،مهران احمدی،وحید صالحی (آرش کردستانی 66)،میلاد نجمی ،سجاد سیاه کمری (80ابراهیم عینی ) سرمربی :جعفری

شاگردان مهرداد خادمی تا پایان هفته هجدهم با کسب 6 برد، 4 تساوی و 6 باخت و در مجموع 22 امتیاز از (16 بازی) در رده هفتم جدول گروه C باقی ماند.

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در بازی هفته نوزدهم که جمعه ششم بهمن‌ماه برگزار خواهد شد در فومن میهمان شهرداری این شهر است؛ خیبر در بازی رفت برابر این تیم به دلیل عدم حضور حریف، با نتیجه ۳ بر صفر برنده اعلام شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز