مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خبر داد:

پلمب دفتر تاکسی آنلاین اسنپ

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۲:۰۶:۴۳
کد خبر: ۶۶۶۱۱۰
پلمب دفتر تاکسی آنلاین اسنپ
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین از پلمب دفتر تاکسی آنلاین اسنپ در قزوین با صدور حکم مقام قضایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "عبدالعلی دربندی زاده" مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین با اعلام این خبر گفت: با شکایت سازمان تاکسیرانی و صدور حکم مقام قضایی، دفتر تاکسی آنلاین اسنپ در قزوین پلمب شد.

وی افزود: با توجه به اینکه بر اساس قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت و همچنین ماده 31و 32قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، مدیریت و نظارت بر حمل و نقل عمومی بار و مسافر در شهرها و حومه به عهده شهرداری (سازمان تاکسیرانی) قرار داده شده است، این سازمان برای جلوگیری از فعالیت غیرمجاز دفاتر تاکسی آنلاین شکایتی را تسلیم مقام قضایی کرد.

دربندی زاده خاطرنشان کرد: با حکم دادستان اکنون دفتر تاکسی آنلاین اسنپ که بدون مجوز و غیرقانونی به جابه جایی مسافر می پرداخت پلمب شد و از فعالیت بازاریاب های آنان در شهر نیز جلوگیری به عمل آمد.

وی افزود: فرآیند راه‌ اندازی تاکسی آنلاین توسط شرکت های حمل و نقل درون شهری تحت نظارت سازمان تاکسیرانی در دستور کار این سازمان قرار دارد و در آینده ای نزدیک به شهروندان خدمات ارائه می‌کند.

این مقام مسوول در پایان با اشاره به این نکته که فعالیت غیرقانونی دفاتر تاکسی آنلاین باعث بیکاری و کاهش درآمد ناوگان تاکسیرانی خواهد شد، از شهروندان گرامی درخواست کرد از هر گونه همکاری با این گونه خودروها خودداری کنند، زیرا در صورت بروز هر گونه تخلفی سازمان تاکسیرانی پاسخگو نخواهد بود.

 

نظر شما