با حضور تنیسورهایی از سراسر کشور؛

مسابقات چهار جانبه تنیس روی میز در قزوین برگزار شد

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۱:۲۰:۰۸
کد خبر: ۶۶۶۱۲۰
مسابقات چهار جانبه تنیس روی میز در قزوین برگزار شد
مسابقات چهار جانبه تنیس روی میز در قزوین با حضور تنیسورهایی از سراسر کشور برگزار و با شناسایی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مسابقات چهار جانبه تنیس روی میز به همت هیات پینگ پنگ استان قزوین و با حضور تیمهای: همدان، البرز، مرکزی، و قزوین در خانه بین المللی تنیس روی میز قزوین برگزار و در پایان نفرات برتر معرفی شدند.

این رقابتها در دو مقطع امید و نونهالان برگزار گردید، که در پایان جوایزی به صورت نقدی به بازیکنان برتر هر مقطع اهدا گردید.

بر این اساس نفر مهیار بهنام نژاد از ( قزوین) اول شد، ایلیا چهارنفر از ( قزوین ) به مقام دوم رسید و نوید شمس از ( البرز ) و پویا جوادی از ( قزوین ) هم مشترکا بر سکوی سوم ایستادند.

در مقطع سنی نونهالان سینا حکیما از ( قزوین ) قهرمان شد، پارسا معصومی از ( همدان ) به مقام دوم رسید و یاسین اصفهانی از ( قزوین ) هم عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

همچنین با توجه به حضور بازیکنان استانهای همدان و مرکزی در قزوین یک دوره مسابقات دیگر نیز انجام شد، که در پایان پوریا سخائی از ( مرکزی ) به مقام قهرمانی رسید، مهیار بهنام نژاد از ( قزوین ) به مقام دوم و کیارش زین العابدینی از ( قزوین ) در جایگاه سوم قرار گرفتند.

همچنین یک دوره مسابقه دیگر به صورت حذفی بین نفرات سوم و چهارم گروه های مختلف برگزار گردید که در نهایت سینا حکیما از ( قزوین ) اول شد.

مسوولیت فنی و برگزاری مسابقات را آقای محسن شیشه گرها بر عهده داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز