رئیس هیات جودو استان مرکزی:

اراک آماده میزبانی رقابت های جایزه بزرگ جودوی کشور است

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۱:۲۷:۵۴
کد خبر: ۶۶۶۱۳۰
اراک آماده میزبانی رقابت های جایزه بزرگ جودوی کشور است
رئیس هیات جودو استان مرکزی گفت: خانه جودو این استان نیازمند توسعه امکانات ورزشی برای برگزاری مسابقات و تمرین تیم های ورزشی است.

 به گزارش برنا از اراک ، محمدرضا اخگر در جمع خبرنگاران افزود: فضا فیزیکی خانه جودو اراک باید افزایش پیدا کند تا زمینه برگزاری مسابقات استانی و درون استانی افزایش یابد.
وی اظهار کرد: فعالیت های ورزشی در این رشته در شهرستان های اراک، ساوه، شازند، خمین، محلات و خنداب در قالب خانه جودوانجام می شود.
رئیس هیات جودو استان مرکزی گفت: ایجاد خانه جودو در شهرستان های زرندیه، تفرش فراهان، دلیجان و نراق نیز در برنامه آتی این هیات قراردارد.
اخگر افزود: امکانات تخصصی این رشته ورزشی در اراک و ساوه جوابگو نیاز ورزشکاران است اما در سایر شهرستان ها توسعه آن ضروری است.
وی اظهار کرد: کسب عنوان قهرمانی مسابقات نونهالان جام ریاست جمهوری ارمنستان توسط امیرحسین قربانی از افتخارات جودو استان در ورزش های برون مرزی است.
رئیس هیات جودو استان مرکزی گفت: تیم جودو استان در ماه جاری به مسابقات کاتا در تهران اعزام خواهد شد و با توجه به استعداد خوب در این رشته، کسب عنوان برتر دور از دسترس نیست.
اخگر با یادآوری اینکه رشته ورزشی جودو 26 سال در استان مرکزی سابقه فعالیت دارد، گفت: ظرف هشت سال گذشته 23 نفر از جودوکاران این استان به اردو تیم ملی اعزام شدند.
وی اظهار کرد: یک تیم از جودوکاران استان مرکزی در مسابقات بین المللی دهه فجر در اصفهان حضور دارد.
یک هزار و 230 ورزشکار سازمان یافته در رشته جودو استان فعالیت دارند که یک هزار و چهار نفر مرد و 226 نفر را زنان شامل می شوند.

رئیس هیات جودوی استان مرکزی اظهار داشت: در صورت تامین بودجه جایزه نقدی مسابقات جایزه بزرگ جودو از سوی فدراسیون  ، استان  مرکزی طبق اعلام قبلی خود، آمادگی میزبانی این رقابت ها را دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز