استاندار خوزستان تاکید کرد:

ارائه خدمات مناسب به مردم در ایام دهه فجر / پروژه ‌های فاقد کیفیت در برنامه های دهه فجر گنجانده نشوند

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۵:۱۸:۰۹
کد خبر: ۶۶۶۱۶۱
ارائه خدمات مناسب به مردم در ایام دهه فجر / پروژه ‌های فاقد کیفیت در برنامه های دهه فجر گنجانده نشوند
استاندار خوزستان گفت: در دهه فجر پروژه هایی که تکمیل شده اند و یا در شرف اتمام هستند افتتاح شود و پروژه ‌هایی هنوز به مرحله بهره برداری نرسیده اند و یا فاقد کیفیت مناسب هستند در برنامه های دهه فجر گنجانده نشوند و کارهای ماندگار و کیفی به مردم عزیز ارائه شود که منجر به رضایتمندی آنها شود چرا که مردم اصل و اساس هستند.

 به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی بعداز ظهر روز یکشنبه 1 بهمن ماه در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: ایام دهه فجر با طلیعه نور رقم خوردن پیروزی انقلاب اسلامی مصادف است و شایسته است برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن مراسم های ویژه این ایام هماهنگی های لازم میان دستگاه های مربوطه انجام شود.

استاندار خوزستان افزود: در دهه فجر پروژه هایی که تکمیل شده اند و یا در شرف اتمام هستند افتتاح شود و پروژه ‌هایی هنوز به مرحله بهره برداری نرسیده اند و یا فاقد کیفیت مناسب هستند در برنامه های دهه فجر گنجانده نشوند و کارهای ماندگار و کیفی به مردم عزیز ارائه شود که منجر به رضایتمندی آنها شود چرا که مردم اصل و اساس هستند.

شریعتی عنوان کرد: باید برای جوانان عزیز شرایط گذشته، شرایط فعلی و همچنین وضعیتی که ما در آن قرار دادیم و خدماتی که انجام شده و همچنین نقصان ها تبیین شود و تلاش های که باید برای رفع این نقص ها صورت گیرد عنوان شود و با مردم و جوانان صادقانه آنچه هست و آنچه باید باشد و آنچه باید تلاش کنیم به آن برسیم گفته شود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: دهه فجر مقطعی ست که ما مسئولین هم باید مانند آنهایی که انقلاب را پیروز کردند و به نتیجه رساندند و با اخلاص بی نظیر و وصف ناشدنی از همه چیز خود گذشتند و با رژیم خودکامه به مبارزه برخاستند و شکنجه ها را تحمل کردند و شهید شدند تلاش کنیم و در راه آرمان های این بزرگان گام برداریم.

شریعتی ادامه داد: پیشگامان انقلاب بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هم در حفظ آن در دوره دفاع مقدس جانفشانی کردند و انشاالله ما هم با همان خلوص و نیت البته ممکن است به همان سطح و ابعاد نرسیم باید سعی کنیم این راه را ادامه دهیم و خدمت به مردم را از اصل و اساس بدانیم.

استاندار خوزستان در پایان گفت: ان شاء الله در ایام دهه فجر خدمات مناسب به مردم ارائه شود و برنامه های در نظر گرفته شده به خوبی اجرا شود و در ۲۲ بهمن همه در کنار هم در عین حال که خواستار رفع مشکلات استان و کشور هستیم در راستای بیعت مجدد با آرمانهای انقلاب، امام راحل عظیم الشان و مقام معظم رهبری با تشکیل صفهای طولانی وحدت و یکپارچگی خود را به منصه ظهور برسانیم. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز