انقلابی بزرگ در مهاجران با حمایت استانداری مرکزی؛

عملیات اجرایی قطار شهری اراک – مهاجران آغاز می شود/ عملکرد شورای شهر مهاجران و شهرداری آن مثبت ارزیابی شد

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۲:۱۲:۴۸
کد خبر: ۶۶۶۱۸۹
عملیات اجرایی قطار شهری اراک – مهاجران آغاز می شود/ عملکرد شورای  شهر مهاجران و شهرداری آن مثبت ارزیابی شد
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید ، مهاجران را به عنوان یکی از زیباترین شهرهای جدید ارزیابی نمود.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ مهدی زندیه وکیلی، معاون امور عمرانی استانداری مرکزی اظهار داشت : شهر مهاجران یکی از موفق ترین شهرهای جدید ایران است که توسعه و بالندگی آن می تواند به عنوان یک الگوی موفق برای شهرهای جدید کشور باشد .

وی با اشاره به این نکته که زیرساخت ها و امکانات توسعه متوازن در مهاجران آماده است ، اظهار داشت : قرار گرفتن در مسیر آزادراه غرب کشور ، قرار گرفتن در کنار واحدهای بزرگ صنعتی ، داشتن زیرساخت های عمرانی و شهری و وجود ساکنین فرهیخته و توانمند عواملی هستند که در صورت برنامه ریزی صحیح ، مهاجران را به یکی از بهترین شهرهای جدید کشور تبدیل خواهد نمود.

معاون امور عمرانی استانداری مرکزی از نهایی شدن طرح قطار شهری اراک – مهاجران خبر داد و بیان داشت : وزیر محترم راه و شهرسازی توجه ویژه ای به حمل و نقل ریلی دارد و با توجه به تاکید استاندار محترم در نشست مشترک با مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران مقرر شد طرح قطار شهری اراک – مهاجران در آینده ای نزدیک کلید خورده و یکی از شاه بیت های توسعه مهاجران محقق شود.

وی افزود :در اجرای این پروژه اساسی شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید ، اداره کل راه آهن و مجموعه استانداری مرکزی مشارکت نموده و زمینه احداث خط ریلی ، ایستگاههای مورد نیاز ،ترن ، سیگنالینگ و سایر تجهیزات و لوازم مورد نیاز را فراهم خواهند نمود.

وی در پایان عملکرد شورای اسلامی شهر مهاجران و شهرداری این شهر را مثبت ارزیابی نمود و گفت : شهرداری برای دستیابی به درآمدهای پایدار باید جاذبه های توریستی و گردشگری را در مهاجران توسعه بخشد و از ظرفیت های بخش خصوصی نهایت استفاده را ببرد.

در ادامه دکتر طاهرخانی ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید نیز مهاجران را به عنوان یکی از زیباترین شهرهای جدید ارزیابی نمود و اظهار داشت : جاده اراک – مهاجران و بالعکس از مسیرهای پرتردد و در فصل زمستان برفگیر استان مرکزی است که بعضا دچار ترافیک شدید می شود و با توجه به سیاست های جدید وزارت راه و شهرسازی صنعت ریلی و قطار شهری می تواند مشکل را مرتفع سازد.

وی افزود :احداث خط ریلی و افتتاح قطار شهری مهاجران می تواند زمینه ساز توسعه شهر مهاجران شود و این شهر سهم بیشتری را در اسکان شهروندان استان برعهده خواهد گرفت.

دکتر طاهرخانی گفت:مهاجران از شهرهای خوب جدید کشور است که با حمایت مسوولین می تواند به الگوی موفق شهرهای جدید تبدیل گردد.

وی گفت : مهاجران جزو معدود شهرهایی است که خلاقیت در آن به کار رفته است و این حرکت باید به شکل جدی تداوم یابد.

مجموعه شرکت عمران شهرهای جدید به شکل جدی از تعریف و احداث پروژه هایی که منافع مردم را تامین می کنند ، حمایت میکند.

آماده ایم تا در تکمیل درمانگاه شهر مهاجران ، ارائه زمین به دستگاههای خدمات رسان ، توسعه کلانتری مهاجران و  سایر فعالیت های عام المنفعه مشارکت نماییم.

دکتر طاهرخانی تاکید نمود : شهرهای جدید ثمره انقلابند و ما به عنوان خادمین ملت وظیفه داریم در جهت توسعه این شهرها و ارائه خدمات بهینه به مردم تلاش کنیم .

وی کوشش ها و تلاش های اعضای شورای شهر و شهرداران شهر مهاجران را ستودنی ارزیابی نمود و ابراز امیدواری نمود با حمایت مسولین استان پویایی و بالندگی شهر مهاجران رقم خورد.

در این نشست مهندس حیدری، مدیرعامل شرکت عمران شهر امیرکبیر ،رجائیان شهردار مهاجران ، خانم ها حاتمی و بدیرزاده و آقایان تبرته فراهانی ،عزیزی و حیدری اعضای شورای اسلامی شهر مهاجران هر کدام دقایقی به ارائه دیدگاهها و نظرات خود پرداخته و خواستار حمایت مسوولین از توسعه مهاجران شدند.

بازدید از آرامستان ، پروژه 15 و 98هکتاری شرکت عمران ، فرهنگسرای شهرداری مهاجران ، پارک جامع و مجتمع تفریحی شهرداری مهاجران از برنامه های یک روزه معاون وزیر راه و شهرسازی و معاون عمرانی استانداری مرکزی در شهر مهاجران بود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز