اجرای پروژه های عمرانی بر مبنای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۲:۲۲:۴۲
کد خبر: ۶۶۶۲۰۵
اجرای پروژه های عمرانی بر مبنای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی به اجرای پروژه های عمرانی بر مبنای تحقق برنامه ها و اهداف اقتصاد مقاومتی در شهرک‌هاو نواحی صنعتی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد،مسعودمهدی زاده مقدم درنشست هیأت مدیره گفت: تحول در تولید و اشتغال نیازمند شناخت دقیق است که در سیاست های اقتصادمقاومتی که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) آن را تبیین کردند و حمایت های دولت تدبیر و امید در این زمینه بوضوح قابل مشاهده است.

وی افزود: تولید و اشتغال دو رکن مهم در اهداف اقتصاد مقاومتی و  رونق اقتصادی است که کانون رشد هر دو در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان نقش بسزایی دارد.

مهدی زاده مقدم بیان داشت: یکی از راهکارهای حل مسائل اقتصادی توانمندسازی واحدهاست تا با تولید و صادرات بیشتر بتوانند زمینه رشد و توسعه اقتصادی خود را بیش از پیش فراهم کنند.

مهدی زاده مقدم عنوان کرد: باید مصرف کالای داخلی یک فرهنگ شود و همچنین روند افزایش صادرات سرعت بیشتری در میان صنعتگران پیداو از فرصتی که دولت دوازدهم برای آنها بوجود آورده نهایت استفاده را ببرند و به بازارهای خارجی، محصولات خود را ارائه دهند.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های خراسان رضوی خاطر نشان کرد: حمایت همه جانبه با توجه به ابلاغ سازمان سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، در شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی از تولیدکنندگان و صنعتگران انجام می شود تا صنعتگران دغدغه در خصوص مسائل مختلف نداشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز