مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل در جلسه ستاد دهه فجر

برنامه های دهه فجر اردبیل با شعار" لبیک یا فاطمه” برگزار می شود

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۳:۴۲:۴۸
کد خبر: ۶۶۶۲۶۹
برنامه های دهه فجر اردبیل با شعار لبیک یا فاطمه” برگزار می شود
برنامه های دهه فجر در حوزه ورزش و جوانان استان اردبیل با رویکرد ورزش همگانی و با شعار" لبیک یا فاطمه” برگزار می شود.

به گزارش برنا،جلسه ستاد ساماندهی دهه مبارک فجر با حضور مدیر کل ورزش وجوانان ، معاونین و اعضای ستاد دهه فجر اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل برگزارشد.

ایوب بهتاج در خصوص برنامه ریزی برنامه های ورزشی گفت: برنامه های ورزشی در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید با عظمت وبا شکوه خاصی برگزار شود و سعی می شود محوریت این برنامه ها در حوزه ورزش با ورزش های همگانی باشد.
مدیرکل ورزش وجوانان استان اردبیل گفت: همه ساله همایش دوچرخه سواری همزمان با ورود تاریخی امام (ره) به کشور و آغاز دهه مبارکه فجر در اردبیل برگزار می شود که این برنامه امسال با رویکرد سراسری و در تمام شهرستانها به صورت همزمان برگزار خواهد شد. در شهرستان اردبیل قبل از این همایش با حضور در گلزار شهدای بهشت فاطمه با شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق خواهیم کرد و ساعت 33/9دقیقه صبح (لحظه ورود امام به وطن) حرکت دوچرخه سواران از میدان وحدت به سمت مجموعه ورزشی تختی برگزار خواهد شد.
وی افزود: امسال ایام فاطمیه همزمان با آغاز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می باشد که تمام برنامه های ورزشی در این دهه با رنگ و بوی فاطمی و با شعار "لبیک یا فاطمه" استارت خواهد خورد.

بهتاج در پایان گفت: در برنامه های فرهنگی از ظرفیت سازمانهای مردم نهاد به نحو احسن استفاده خواهیم کردو وحدت و انسجام در طول برنامه های این دهه با سایر ادارت از اهداف سازمانی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل خواهد بود.

 

نظر شما
پرونده ویژه