نرم افزار معرفی خوی در نمایشگاه گردشگری تهران رونمایی می شود

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۴:۳۴:۴۲
کد خبر: ۶۶۶۳۳۵
نرم افزار معرفی خوی در نمایشگاه گردشگری تهران رونمایی می شود
مدیر فرهنگی اجتماعی شهرداری خوی از رونمایی نرم افزار معرفی ادین شهرستان در نمایشگاه گردشگری تهران رونمایی می شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، علی اکبر چیت ساز خوئی نیز در ادامه با اشاره به آماده سازی مجموعه اقلام انتشاراتی برای معرفی بیشتر شهر خوی اظهارداشت:  کتاب راهنمای گردشگری خوی  طی انتشار چندین دوره خود توانست  زمینه  مناسبی برای معرفی آثار تاریخی و   مزیت های نسبی فرهنگی و طبیعی خوی باشد و این کتاب با ویرایش، طراحی و گرافیک کاملا متفاوت در نمایشگاه تهران رونمایی خواهد شد.

وی افزود:  در ویرایش جدید کتاب راهنمای گردشگری خوی  مباحث و بخش های مختلفی به مطالب قبلی افزوده شده و سیر تکمیلی این کتاب موجب شده تا این کتاب از نظر طراحی و تنوع مباحث معرفی شده در آخرین ویرایش خود نسبت به چاپ های قبلی بسیار متفاوت باشد.  

مدیر فرهنگی اجتماعی شهرداری خوی تاکید کرد: یکی از اقدامات شهرداری در حوزه معرفی خوی پرداخت به شخصیت های تاریخی و تاثیر گذار در رشد و توسعه شهری بوده و بر همین اساس بروشورهای ویژه معرفی شخصت های تاریخی در حوزه های مختلف به تازگی از سوی مدیریت فرهنگی اجتماعی شهرداری تدوین و منتشر شده و اولین شماره این بروشورها به معرفی احمد خان دنبلی حاکم شهر خوی اختصاص دارد که بخشی از آثار تاریخی فعلی شهر خوی مربوط به دوران حکومت این شخصیت است و در نمایشگاه گردشگری تهران این بروشور توزیع خواهد شد.

 وی همچنین اضافه کرد: مجموعه کتابهای معرفی چهار شخصیت برجسته خوئی شامل آیت الله العظمی خوئی(ره)، امامزاده سید بهلول(ع)، پوریای ولی پهلوان نامدار این سرزمین و شمس تبریزی در این نمایشگاه برای بازدیدکنندگان و علاقمندان توزیع می شود.

مدیر فرهنگی اجتماعی شهرداری خوی اذعان داشت:  تولید نرم افزار ویژه معرفی شهر خوی برای گوشی های هوشمند از دیگر اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته و  نسخه اول آن در نمایشگاه گردشگری تهران رونمایی خواهد شد.

وی گفت: در این نرم افزار معرفی حوزه های مختلف خوی پیش بینی شده و برای نسخه های بعدی امکانات متنوع دیگری افزوده خواهد شد.

چیت ساز خویی افزود:  نقشه راهنمای گردشگری خوی نیز که با طراحی و ویرایش جدید محتوایی منتشر شده و در بسته فرهنگی شهرداری در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران توزیع خواهد شد.

وی افزود: معرفی آژانس های مسافرتی، انتشار برخی از فیلم های مختلف معرفی جاذبه های گردشگری ، به همراه نمایش بخشی از صنایع دستی و هنرهای سنتی خوی نیز در این نمایشگاه از سوی شهرداری صورت می گیرد.

گفتنی است یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران از 3 لغایت 6 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار می شود و علاقمندان به فرهنگ و هنر شهر خوی می تواند از غرفه شهرداری خوی در سالن شماره 41 بازدید نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز