اختصاص۱۷هزار میلیارد ریال اعتبارات سفر رهبری به خراسان شمالی

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۵:۲۲:۱۰
کد خبر: ۶۶۶۳۸۵
اختصاص۱۷هزار میلیارد ریال اعتبارات سفر رهبری به خراسان شمالی
رییس سازمان برنامه و بودجه خراسان شمالی با بیان اینکه تاکنون از محل اعتبارات سفر رهبری 17 هزار میلیارد ریال به این استان اختصاص یافته است گفت:تاکنون 99 درصد این میزان اعتبار جذب شده است.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ مجید پورعیسی دوشنبه در نشست شورای برنامه ریزی شیروان اظهار کرد: جذب اعتبارات سفر رهبری موجب تحول بزرگ در استان شده که امسال هم اعتبارات رهبری هزار و 70 میلیارد ریال است.

رهبر معظم انقلاب سال 19 مهر سال 1391 به خراسان شمالی سفر کردند.

وی با بیان اینکه باید تلاش کرد طرح های کلان را در حوزه ملی اجرایی کنیم، گفت: هم چنین امسال هزار و 50 میلیارد ریال اعتبار برای زیرساخت های اشتغال و تولید در خراسان شمالی اختصاص یافته است.

پورعیسی با بیان اینکه امسال 11 هزار میلیارد ریال تسهیلات در این استان داریم افزود: یکی از ایرادات ما عدم کارآیی در حوزه اشتغال و تولید است که باید در این حوزه تلاش گسترده ای انجام شود.

رییس سازمان برنامه و بودجه خراسان شمالی با اشاره به 3 هزار و 660 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه روستایی این استان در سال جاری گفت: این اعتبار برای 8 شهرستان است که باید کل اشتغال روستایی را پوشش داد.

پورعیسی افزود: در تسهیلات نتوانستیم منابع بانکی را جذب کنیم و بیش از 50 درصد تسهیلاتی که داده شده در تولید استفاده نشده است.

استان 863 هزار نفری خراسان شمالی واقع در شمال شرق کشور از نبود زیرساخت های ریلی و توسعه ای رنج می برد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز