سلیمی دونده لرستانی تیم ملی دوومیدانی

آماده درخشش در مسابقات قهرمانی آسیا هستیم

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۹:۰۹:۵۲
کد خبر: ۶۶۶۵۵۲
آماده درخشش در مسابقات قهرمانی آسیا هستیم
دونده لرستانی تیم ملی دوومیدانی در حاشیه اردوی تیم ملی در ارومیه گفت: آماده درخشش در مسابقات قهرمانی آسیا هستیم.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، رضا سلیمی دونده ملی پوش پرش ارتفاع تیم ملی در مورد آخرین شرایط اردوییشان گفت: با میزبانی مناسب ارومیه از لحاظ امکانات سخت افزاری و وضعیت اسکان توانستیم آمادگی مناسبی برای مسابقات آسیایی کسب کنیم.

وی افزود: رقبای من در رشته پرش ارتفاع، از کشورهای مختلف هستند که در این بین  میتوان به بارشیم قطری به عنوان قهرمان جهان، غزال از سوریه و رقبای چینی و هندی و ژاپنی اشاره کرد.

این دونده ملی پوش کشورمان خاطر نشان کرد: با 21 سال سن بیشتر تلاشم برای کسب تجربه در مسابقات حضور خواهم داشت تا بتوانم رکورد خود را نیز ترقی دهم با این حال و با توجه به سطح بالای مسابقات پرش ارتفاع برای کسب مدال نیز امید خواهم داشت.

وی اضافه کرد: میزبانی ارومیه با توجه به امکانات مناسب فراتر از انتظارات ما بود و با تمریناتی که انجام دادیم و کسب نتایج درخشان می توانیم این تمرینات را تکمیل کنیم

سلیمی به شرایطش در لیگ برتر هم اشاره و گفت: در لیگ برتر در تیم ذوب آهن حضور دارم که متاسفانه در لیگ شرایط مناسبی از لحاظ مالی و پرداخت قراردادها نداریم.

وی افزود: متاسفانه استان های ضعیف چون لرستان هیچ حامی مالی برای ورزشکاران و تیم ها ندارند و حتی تیم های باشگاهی نیز شرایط پرداختی مناسبی در بخش مالی ندارند طوری که گاهی قراردادها بعد از 2 سال پرداخت می شود و ورزشکاران مجبورند به سختی گذران زندگی کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز