با حضور اهالی جودو خراسان رضوی؛

برگزاری جشن پایان ترم و اهدای کمربند جودو

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۰:۲۷:۲۰
کد خبر: ۶۶۶۶۰۹
برگزاری جشن پایان ترم و اهدای کمربند جودو
مدیرباشگاه جودو شهید کاظمیان مشهد اظهار کرد: با همکاری های خوب انجمن جودو آموزش و پرورش استعدادیابی از سنین پایه را با مرکزیت ناحیه 6 در دستور کار داریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حمید علیزاده  مربی ارشد و داور بین المللی جودو استان در سومین جشن پایان ترم هنرجویان باشگاه جودو شهید کاظمیان مشهد عنوان کرد: تلاش داریم با استفاده از همکاری خوبی که با انجمن جودو ناحیه 6 آموزش و پرورش مشهد برقرار شده است، دانش آموزان  نونهال و نوجوان علاقه مند به این رشته را جذب و پرورش دهیم.

وی بیان کرد: قطعا می توان از میان همین دانش آموزان مستعد، استعدادهای خوبی را شناسایی و پس از آموزش و پرورش آنها به جودو استان و کشور تزریق کرد.

گفتنی است، در این جشن علاوه برچهره هایی چون امیر قاسمی نژاد کاپیتان اسبق تیم ملی جودو کشور، مسوولان هیات جودو، جوجیتسو و کوراش استان، هیات جودو کارگران  استان، هیات جودو بسیج استان، انجمن جودو ناحیه 6 آموزش و پرورش مشهد، روسای تربیت بدنی فرماندهی نیروی انتظامی استان، منطقه 9دانشگاه آزاد کشور و تعدادی از ارگانهای دولتی و غیر دولتی شرکت کردند.

درپایان این مراسم که خانواده های هنرجویان نیز حضور داشتند، تمرین مشترکی بین جودوکاران باشگاههـاى بسیج استان، دانشگاه آزاد اسلامى مشهد و شهردارى مشهد نیز برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز