رییس کمیته ملی ربوکاپ ایران خبر داد:

سیزدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ ایران از ۱۶فروردین سال آینده برگزار می شود

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۱:۵۲:۵۵
کد خبر: ۶۶۶۶۶۶
سیزدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ ایران از ۱۶فروردین سال آینده برگزار می شود
دکتر مرتضی موسی خانی گفت: سیزدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران2018 از تاریخ 16فروردین ماه سال97 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "دکتر مرتضی موسی خانی"، رییس کمیته ملی ربوکاپ ایران، اظهار داشت: این مسابقات همچون سال های گذشته با حضور چشمگیر تیم های ایرانی و خارجی از تاریخ 16فروردین ماه سال آینده به مدت سه روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

دکتر موسی خانی افزود: در حال حاضر پیش ثبت نام تیم ها آغاز شده و تیم های علاقه مند می توانند تا تاریخ 10بهمن ماه سال جاری ثبت نام اولیه خود را در سایت مسابقات به آدرس اینترنتی www.2018.iranopen.ir انجام دهند.

وی یادآور شد: حضور و آماده سازی تیم ها در محل مسابقات از تاریخ 14فروردین لغایت 15فروردین و زمان برگزاری مسابقات از تاریخ 16فروردین لغایت 18فروردین سال آینده خواهد بود .

دکتر موسی خانی ادامه داد: این مسابقات در 2بخش لیگ دانشجویی( در سالن های 8 و 9) و بخش لیگ های دانش آموزی(سالن های 6،7و 27 ) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در ادامه با اشاره به حضور چشمگیر تیم های ایرانی و خارجی در این مسابقات گفت: در سال گذشته تیم های ایرانی و خارجی از کشورهای مطرح جهان همچون آلمان، ژاپن، چین، هلند، آمریکا و... در قالب 697تیم و با شرکت نزدیک به 3هزار دانش آموز و دانشجو برگزار شد.

دکتر موسی خانی ضمن تشکر از جناب آقای دکتر ستاری، ریاست و هم چنین اعضای محترم بنیاد ملی نخبهگان یادآور شد: با پیگیری های انجام شده نفرات برگزیده این مسابقات می توانند ضمن عضویت در بنیاد ملی نخبه گان از مزایای این بنیاد استفاده کنند.

رییس کمیته ملی ربوکاپ ایران در ادامه با تشکر از حمایت های رییس محترم هیات امنا و ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی گفت: لازم می دانم از حمایت های بی دریغ جناب آقای دکتر ولایتی، جناب آقای دکتر رهبر و معاونت پژوهشی جناب آقای دکتر رنجبر برای گسترش و توسعه فعالیت های پژوهشی در حوزه هوش مصنوعی رباتیک در کشور تقدیر و تشکر کنم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بازدید برای عموم از این مسابقات رایگان است و امیدوارم با حضور گسترده مردم عزیز کشورمان، مدارس، دانشگاه ها و صنایع در این مسابقات، ضمن بازدید و ایجاد انگیزه در بین نخبهگان جوان ایرانی، زمینه ساز توسعه این علم در کشور شده و نیز با حمایت های مسوولان و بهره مندی صنایع کشورمان از دستاوردهای علمی و تحقیقاتی جوانان ایرانی در زمینه دانش رباتیک و هوش مصنوعی، زمینه ساز پیشرفت کشور عزیزمان ایران شوند.   

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز