مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین:

گاز دهه فجر به سیردان می رسد

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۳:۱۵:۱۱
کد خبر: ۶۶۶۷۶۶
گاز دهه فجر به سیردان می رسد
اسماعیل مفردبوشهری گفت: با تدابیر اندیشیده شده شهر سیردان دهه فجر از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "اسماعیل مفردبوشهری" مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از بهره مندی شهر سیردان از گاز طبیعی در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: با گازرسانی به آخرین شهر استان، استان قزوین در زمینه گاز رسانی به شهرها به جمع استان های سبز کشور می پیوندد.

 وی اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته و با صرف هزینه ای معادل 30میلیارد ریال شهر سیردان در دهه فجر به شبکه سراسری گاز متصل خواهد شد که با گاز دار شدن این شهر حدود 300خانوار از نعمت گاز برخوردار می شوند و به این ترتیب بهره مندی خانوارهای شهری از گاز طبیعی در استان به 100درصد خواهد رسید.

مفردبوشهری در ادامه افزود: در این پروژه 21کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز اجرا شده است و همزمان با رسیدن گاز به سیردان، نصب انشعابات داخل شهری نیز آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با اشاره به توسعه شبکه گازرسانی و پوشش کامل مناطق شهری استان، تصریح کرد: در حال حاضر از 25 شهر استان قزوین، 24شهر گازدار هستند و تنها شهر باقیمانده سیردان است که در دهه فجر امسال گازدار خواهد شد. وی تعداد مشترکین شهری استان را بالغ بر 295هزار مشترک اعلام کرد که 75درصد مشترکین استان را شامل می شود.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز