استاندار لرستان:

لزوم اقدام سریع برای مشخص کردن مکان خانه امید خرم‌آباد / پیگیری مشکلات بازنشستگان

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۳:۴۲:۱۱
کد خبر: ۶۶۶۸۰۰
لزوم اقدام سریع برای  مشخص کردن مکان خانه امید خرم‌آباد / پیگیری مشکلات بازنشستگان
سید موسی خادمی گفت: تا آنجا که قانون به ما اجازه دهد در راستای حل مشکلات بازنشستگان اقدام خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ خادمی در جلسه کانون بازنشستگان استان اظهار کرد: امیدواریم حرکاتی که باعث ایجاد اختلاف و کاهش اعتماد و ناامیدی میان اقشار مردم می‌شود دیگر تکرار نشوند.

وی با بیان اینکه مشکلات در هر حوزه نشان می‌دهد که نظارت خوبی نداشته‌ایم، افزود: امروزه از مشکلات صندوق بازنشستگی در ادبیات برنامه‌ریزی به عنوان ابرچالش‌ها یاد می‌شود.

 خادمی با اشاره به اینکه وجود صندوق بازنشستگی جهت سرمایه‌گذاری اندوخته‌های گذشته و به مرحله تولید رساندن آنان است، تصریح کرد: به علت طولانی شدن دوران بازنشستگی ورودی صندوق از خروجی آن کمتر می‌شود بنابراین برای جبران و کاهش اختلاف باید با استفاده از سرمایه این صندوق کار اقتصادی و تولیدی انجام داد.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه بدلیل مدیریت اشتباه و استفاده نامناسب از سرمایه این صندوق با مشکلاتی مواجه شده‌ایم که امید می‌رود با توجه به ظرفیت‌های کشور و منابع زیاد کشور با کمک مردم و مسئولین مشکلات حل شود.

خادمی  به طور کلی مشکلات بازنشستگان استان را در سه بخش عنوان کرد و یادآورشد: بخش اول مربوط به بحث‌های ملی می‌شود که در اختیار استان نیست اما می‌توانیم طرح‌ها و پیشنهادهای اصلی را به مرکز انتقال دهیم.

وی مرحله بعدی را مربوط به مردم و همه اقشار جامعه دانست و اضافه کرد: احترام به بازنشستگان و جایگاه آنان از بحث‌های فرهنگی و اجتماعی است که دولت نقش زیادی در آن ندارد.

خادمی بخش دیگر این مشکلات را در دولت و عملکرد مدیران عنوان کرد و گفت: هر آنچه قانون و اختیارات به ما اجازه دهد در راستای حل مشکلات اقدام خواهیم کرد.

وی با اشاره به تهیه زمین برای ساخت خانه امید در خرم‌آباد،تاکید کرد: با همکاری شهرداری کمیته‌ای جهت مشخص کردن مکان این خانه تشکیل خواهد شد تا هر چه سریع‌تر جهت احداث آن اقدام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز