آیت الله میرعمادی:

ایجاد فضای التهاب درجامعه از توطئه های دشمنان است/نیروی انتظامی مایه آرامش در جامعه است

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۴:۱۰:۱۷
کد خبر: ۶۶۶۸۲۱
ایجاد فضای التهاب درجامعه از توطئه های دشمنان است/نیروی انتظامی مایه آرامش در جامعه است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد برخورد با قانون شکنان و برقراری نظم و امنیت را از وظایف اصلی پلیس دانست و گفت: حفظ آبروی مردم به دست نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ آیت الله "سید احمد میر عمادی" در جمع کارکنان انتظامی استان با اشاره به اینکه ایمان، ولایتمداری و اقتدار پلیس قابل تقدیراست، اظهارکرد: استحکام و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در سایه ولایت و رهبری محقق شده است.

وی با بیان این که ایجاد فضای التهاب در جامعه و برهم زدن آرامش و آسایش مردم از توطئه های دشمنان است، افزود: ایجاد امنیت و حفظ آبروی مردم به دست نیروی انتظامی است.

آیت الله میرعمادی  با اشاره به اینکه ناجا به عنوان نماد اقتدار و امنیت و برقرار کننده امنیت پایدار در جامعه مطرح است،  تصریح کرد: نیروی انتظامی مایه آرامش در جامعه است و این موضوع جای شکر دارد.

وی با اشاره به این که نیروی انتظامی با عقلانیت، حوصله، متانت و شجاعانه حوادث اخیر را مدیریت و امنیت را به شهروندان هدیه کرد،یادآورشد: درایت پلیس هیچ گونه بهانه ای دست دشمنان نداد و توطئه های آنان را نقش بر آب کرد.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی در ابعاد گوناگون موفق عمل کرده است، گفت ایمان و اعتقاد راسخ به خدا، تقوا و اخلاق از جمله عواملی است که منجر به امنیت پایدار می شود.

وی با بیان اینکه تبعیت از ولایت و رهبری، امنیت آفرین است، عنوان کرد: امروزه مستحکم ترین نظام در دنیا نظام جمهوری اسلامی ایران است و این استحکام امنیت، در سایه ولایت و رهبری محقق شده است.

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی همیشه با بصیرت حرکت می کند، گفت: در حوادث اخیر پلیس با بصیرت، توان و اقتدار کامل در میدان بود و خط مردم را از خط آشوبگران به خوبی تشخیص داد.

وی نیروی انتظامی را نیرویی ولایی، متدین و انقلابی برشمرد و افزود: ایمان، اعتقاد، دین باوری و تابعیت محض این نیرو از ولایت فقیه زبانزد است و این خصایص است که پلیس ایران را از سایر پلیس های دنیا متمایز کرده است.

آیت الله میرعمادی در پایان از مدیریت هوشمندانه، مدبرانه، خلاقانه، شجاعانه و عالمانه سردار "مهدیان نسب" فرمانده انتظامی لرستان در موضوع امنیت و خاصه در حوادث اخیر تقدیر و تشکر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز