معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان :

ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان جوانان/ رعایت قانون حمایت از ایثارگران الزامی است

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۴:۱۸:۳۱
کد خبر: ۶۶۶۸۳۰
ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان جوانان/ رعایت قانون حمایت از ایثارگران الزامی است
گودرز امیری "با بیان اینکه رعایت قانون حمایت از ایثارگران الزامی است برترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان جوانان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛امیری پیش از ظهرامروز سه شنبه در جلسه حمایت از ایثارگران اظهار کرد: در برنامه ششم بخش‌هایی از قانون جامع حمایت از ایثارگران تکمیل شده و رعایت آن برای همه الزامی است.

وی با بیان اینکه شهدا بر تمامی مردم حق دارند و اگر آنان نبودند مشکلات امروز ما بیش از این بود، افزود: مجاهدت و ایثارگری شهدا باعث تثبیت انقلاب و جمهوری اسلامی شده است.

امیری  ایثارگری، مجاهدت و جوانمردی شهدا را علت اصلی ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در برابر استکبار و زورگویی بیگانگان دانست و تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان جوانان امروزه به منظور یادگیری و تقویت روحیه مبارزه با استکبار جهانی یک امر ضروری است.

وی با اشاره به اینکه وظیفه رابطین ایثارگران در دستگاه‌ها و سازمان‌ها حمایت و نظارت بر رعایت قانون جامع حمایت از این عزیزان است، خاطر نشان کرد: برای جذب نیروی انسانی در قالب هر عنوان، سهم ایثارگران و خانواده شهدا مورد توجه قرار گیرد.

امیری ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ،یادآورشد: از ایثارگران انتظار داریم در جهت بهتر و باشکوه‌تر برگزاری جشن بزرگ انقلاب همکاری و کمک کنند.

این معاون استاندارلرستان گفت: در این ایام دستگاه‌های اجرایی از فرزندان شهدا و ایثارگران به نحو شایسته تقدیر و تجلیل به عمل آورند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز