"خجسته پور"تاکیدکرد:

رأی مردم بزرگترین سرمایه اجتماعی انقلاب اسلامی است /درجهت افزایش امید و نشاط مردم در دهه فجر گام برداشته شود

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۴:۵۷:۲۹
کد خبر: ۶۶۶۸۵۵
رأی مردم بزرگترین سرمایه اجتماعی انقلاب اسلامی است /درجهت افزایش امید و نشاط مردم در دهه فجر گام برداشته شود
"معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان" برضرورت اطلاع رسانی در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ حبیب الله خجسته پور پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اطلاع رسانی با بیان اینکه رأی مردم بزرگترین سرمایه اجتماعی انقلاب اسلامی است ،اظهارکرد: در انقلاب اسلامی تأکید بر نقش مردم در پیروزی انقلاب و استمرار این حرکت تاریخی بزرگ است که در این راستا تلاش می شود فرامین امام علی(ع) در نهج البلاغه نصب العین قرار گیرد و با بهره گیری از این فرامین و دستورات نقش مردم در بقای انقلاب تبیین گردد.

وی  با بیان اینکه مهمترین فلسفه وجودی شورای اطلاع رسانی ، تبیین و سیاستگذاری و چگونگی خط و مشی رسانه ها در اطلاع رسانی حرفه ای در واقع مختلف است، افزود: اطلاع رسانی در ایام دهه مبارک فجر باید به گونه ای باشد که هم در حوزه سخت افزاری و هم در حیطه نرم افزاری انقلاب اسلامی آگاهی رسانی وجود داشته باشد .

خجسته پور در خصوص مهمترین وظایف شورای اطلاع رسانی در ایام دهه فجر، تصریح کرد: دو مقلوله اطلاع رسانی یکی در خصوص تعداد و جمع بندی پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر در سطح استان و دیگری، اطلا ع رسانی ارزشی و نرم افزاری انقلاب اسلامی برای به ویژه جوانان، همراه و توأمان از وظایف شورای اطلاع رسانی در ایام دهه فجر است .   

وی خاطر نشان کرد:  انقلاب اسلامی ایران با ماهیت فرهنگی خود از زمان پیروزی تاکنون توانسته با تاثیرات نرم افزاری بر حرکت‌های انقلابی منطقه و جهان، اسباب نگرانی استبداد و استکبار را فراهم آورده و آنها را به چالش بکشد.

خجسته پور با اشاره به لزوم تببین اندیشه های امام خمینی(ره) در ایام دهه فجر، گفت: در شرایط  کنونی، تبیین نقش امام خمینی در شکل گیری انقلاب اسلامی و احیاء هویت دینی، نقش رهبری و بیداری افکار جامعه جهانی، آزادی بخشی، استکبار ستیزی، دستاوردها و پیامدهای بین المللی آن بسیار ضروری است.

وی با بیان اینکه بصیرت افزایی، تداوم انقلاب و تمدن سازی اسلامی از جمله مباحثی است که باید در برنامه ریزی ها مدنظر قرار بگیر ،عنوان کرد: پایه ریزی حاکمیت نظام جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام راحل بر پایه دو اصل مقبولیت مردمی و مشروعیت الهی با دو اصل جمهوری و اسلامی زمینه را برای موفقیت های ایران با وجود تمام کارشکنی های دشمنان فراهم کرد.

خجسته پور تاکید کرد : دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی، خواهان آن هستند که بذر یاس و ناامیدی از طریق شبکه های مختلف در بین مردم کاشته شود، لذا باید در جهت افزایش امید و نشاط مردم در ایام الله دهه فجر گام برداشته شود و امیدواری به آینده جامعه به مردم تزریق شود.

وی با اشاره به تقارن دهه فجر با ایام فاطمیه (س) ، گفت:به دلیل همزمان بودن دهه فجر امسال با ایام فاطمیه لازم است تمامی برنامه‌ها رنگ و بویی فاطمی داشته باشند.

خجسته پور با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی استان دستاوردها و خدمات دولت در لرستان را به مردم اطلاع رسانی کنند فافزود:  باید شیوه های نوین اطلاع رسانی با نگاهی کارشناسانه بررسی و به بهره برداری برسد  و برنامه هایی که به مناسبت دهه فجر در دست اقدام است از طریق ارائه به دبیرخانه ی شورا به اطلاع مردم رسانیده شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز