فرماندار خمین :

برنامه های فرهنگی خمین با محوریت کنگره سرداران و یکهزار شهید برگزار می شود

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۰:۰۲:۳۱
کد خبر: ۶۶۶۹۵۴
برنامه های فرهنگی خمین با محوریت کنگره سرداران و یکهزار شهید برگزار می شود
در نشست هماهنگی برنامه های فرهنگی خمین با محوریت کنگره سرداران و یک هزار شهید خمین مقرر شد این برنامه ها در حوزه های مختلف از 12 تا 19 بهمن ماه برگزار شود.

 به گزارش برنا از اراک ، فرماندار خمین در نشست  هماهنگی برنامه های فرهنگی خمین با محوریت کنگره سرداران و یک هزار شهید خمین گفت: این برنامه ها در حوزه های مختلف از 12 تا 19 بهمن ماه همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی به صورت خودجوش با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار می شود.
ساداتی افزود: ویژه برنامه های دهه فرخنده فجر استان مرکزی در زادگاه امام خمینی با نشست شورای اداری استان مرکزی، گلباران بیت تاریخی امام خمینی و بهره برداری از طرح های اقتصادی و عمرانی پیگیری می شود.
وی برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، مسابقات فرهنگی ورزشی، تجلیل از حافظان و قاریان قرآن کریم، بازی های بومی و محلی و معرفی جاذبه های فرهنگی، گردشگری و طبیعی را از مهمترین برنامه های فرهنگی تدارک دیده شده خمین در هفته فرهنگی بیان کرد.
ساداتی ادامه داد: جشنواره شعر، یادواره شهید مدافع حرم، مجمع قرآنی استان مرکزی، نمایشگاه دستاوردهای اقتصادی و صنایع دستی و برگزاری یادواره یک هزار شهید و سرداران خمین، از جمله برنامه های مهم هفته فرهنگی است.
وی با بیان اینکه این کنگره در سال 97 در استان مرکزی برگزار می شود، اظهار کرد: یادواره های شهدا نشان از ادای دین مردم زادگاه امام (ره) به شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین نیز در این نشست گفت: 11کمیته به منظور برگزاری باشکوه این کنگره در نظر گرفته شده و 16 برنامه مختلف از جمله نمایشگاه دفاع مقدس، طرح گردشگری شهری، تولیدات فرهنگی، یادواره های شهدا، استقرار نماد ملی دفاع مقدس در نقاط مهم شهرستان پیش بینی شده است.
براتعلی افزود: تاکنون 255 سرکشی ازخانواده شهدا، 25 یادواره شهدا، پنج نمایشگاه فرهنگی و 25 مسابقه ورزش در خمین برگزار شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز