همزمان با دهه مبارک فجر صورت می گیرد؛

افتتاح و بهره‌برداری از هشت واحد صنعتی و تولیدی با سرمایه گذاری ۴۶۰ میلیارد ریال

۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۰:۳۱:۵۳
کد خبر: ۶۶۷۱۵۲
افتتاح و بهره‌برداری از هشت واحد صنعتی و تولیدی با سرمایه گذاری ۴۶۰ میلیارد ریال
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از افتتاح و بهره‌برداری هشت واحدصنعتی و تولیدی با سرمایه‌گذاری بالغ بر 460 میلیارد ریال در دهه مبارک فجر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، "مسعود مهدی زاده مقدم" در نشست هماهنگی ستاد اجرایی دهه مبارک فجر، اظهار کرد: شاهد حضور مطلوب بخش خصوصی و روند مناسب سرمایه گذاری ها در استان هستیم و این حضور منجرب به تولید و اشتغال زایی شده است.

وی افزود: با حمایت های صورت گرفته، در دهه مبارک فجر هشت طرح صنعتی و تولیدی با سرمایه گذاری 460 میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

مهدی زاده مقدم بیان داشت: با بهره‌برداری این واحدهای صنعتی و تولیدی، زمینه اشتغال 233 نفر فراهم خواهد شد.

وی عنوان کرد: پنج واحد در شهرک صنعتی چناران، یک واحد در شهرک صنعتی تربت حیدریه2 و دو واحد در ناحیه صنعتی رشتخوار با تولید محصولات مختلف مانند انواع مواد غذایی، کارتن، شیشه، ریخته گری، فیلترهوا و تجهیزات الکترونیکی فعالیت خود را در دهه مبارک فجر شروع خواهند کرد.

رئیس هیأت مدیره ومدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: راه اندازی و توسعه واحدهای صنعتی و تولیدی یکی از اولویت ها و برنامه های اصلی ما بوده و هست و در همین راستا زیرساخت ها به صورت برنامه ریزی شده یک به یک انجام می شود تا صنعتگران دغدغه ای در این خصوص نداشته و روند استارت شروع کار آنها با سرعت بیشتری صورت پذیرد.

وی در پایان گفت: حمایت از تولید از رویکرد‌های جدی ما در مسیر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است و ازاین‌رو واحدهای صنعتی و تولیدی با حمایت‌هایی در بخش های زیرساختی ازجمله تأمین آب، برق، گاز، تصفیه خانه و مخابرات به بهره‌برداری می رسند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز