دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر استان قزوین:

دهه فجر بهترین فرصت برای رفع ابهامات نسل جدید است

۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۱:۵۷:۵۷
کد خبر: ۶۶۷۲۱۲
دهه فجر بهترین فرصت برای رفع ابهامات نسل جدید است
نصرت الله علیرضایی گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای پاسخگویی به سوالات، دغدغه ها و ابهامات نسل جدید است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "نصرت الله علیرضایی" دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر استان قزوین در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر استان قزوین که در استانداری برگزار شد اظهار داشت: در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و طلیعه چهلمین سال این رویداد تاریخی فرصت مغتنمی برای یادآوری دستاوردهای انقلاب و بازبینی برخی حوادث و نیز پاسخگویی به سوالات، دغدغه ها و ابهامات نسل جدید داریم تا در ادامه مسیر با چراغ روشن حرکت کنیم.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین افزود: نشر آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی در میان جوانان و نوجوانان که انقلاب اسلامی را از نزدیک مشاهده نکرده اند باید پررنگتر در دستور کار قرار گیرد.

علیرضایی ادامه داد: برنامه و سیاست های متعددی در این زمینه از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور تنظیم و ابلاغ شده است که می توان با توجه به شعار سال در برنامه ریزی ها، نوآوری وابتکار دربرنامه ها و پرهیز از کلیشه و تکراری بودن آنها را اجرایی کرد.

وی خاطرنشان کرد: مدیران باید موضوع پاسخ به سوالات، انتقادات و ابهامات که ممکن است مطرح شود را جدی گرفته و با شفاف سازی شکاف میان ذهنیت و واقعیت را رفع کنند.

علیرضایی ادامه داد: دستاوردهای 39ساله انقلاب اسلامی بسیار زیاد است اما ذهنیت مردم ممکن است چیز دیگری باشد که باید برای رفع آنها تلاش شود.

وی افزود: سفرهای شهرستانی استاندار و معاونان وی را در دهه فجر خواهیم داشت و در این دهه برنامه های دستگاه ها به صورت استانی و شهرستانی اجرا خواهند شد.

دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر استان قزوین اضافه کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای ترویج و انتقال آرمانهای انقلاب به نسل جوان است و باید با روشهای اقناعی بتوانیم نسل کنونی را به آینده امیدوار کنیم.

علیرضایی بیان کرد: باید تلاش کنیم تا جشنهای پیروزی انقلاب اسلامی مردمی باشد و با مشارکت سازمانهای مردم نهاد برنامه هایی متناسب با ذائقه مردم را در این ایام تدارک ببینیم و اجرا کنیم.

وی اضافه کرد: شفافیت مسوولان در پاسخگویی به ابهامات و راهنمایی درست نسل آینده و بیان موفقیت های نظام در بخش های مختلف می تواند مسیر روشنی را در چشم انداز دید جوانان نسبت به تداوم حمایت از نظام ایجاد کند.

علیرضایی بیان کرد: لازم است توجه به شعار سال در برنامه ها با محوریت مردم مورد توجه قرار گیرد و جشنهایی باشکوهتر از گذشته در استان برگزار شود.

علیرضایی2

 

 

 

نظر شما