معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین تاکید کرد؛

لزوم افزایش نشاط اجتماعی در برنامه های دهه فجر

۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۳:۱۱:۲۷
کد خبر: ۶۶۷۲۶۱
لزوم افزایش نشاط اجتماعی در برنامه های دهه فجر
معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین بر لزوم افزایش نشاط اجتماعی در برنامه های دهه فجر و سوق دادن فضای این ایام به این سمت و سو تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "علیرضا آشناگر" معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین در همایش فرمانداران و بخشداران استان در سخنانی بیان داشت: فضای استان در دهه فجر باید به سمت نشاط اجتماعی سوق داده شود و در این راستا از ظرفیت سازمان های مردم نهاد استفاده کرد.

وی افزود: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین عملکرد دولت یازدهم از سوی مدیران، فرمانداران و بخشداران است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین گفت: دولت یازدهم وعده هایی به مردم داد که با اقبال گسترده مردم مواجه شد و پس از چهار سال با داوری و ارزیابی مجددی که از کارنامه دولت داشتند دولت توانست نمره قبولی خود را از مردم بگیرد.

آشناگر ادامه داد: در دولت های نهم و دهم کشور تورم بالای 40درصد را تجربه کرد و رشد اقتصادی منفی و رکود تورمی بر فضای اقتصادی کشور حاکم بود و علاوه بر آن تحریمهای ظالمانه بر کشور تحمیل شده بود.

وی افزود: در چنین فضایی جهان غرب با اختلافات گسترده ای که پیرامون انرژی هسته ای با کشور پیدا کرده بود توانسته بود کشور را در تنگنای اقتصادی قرار بدهد و التهاب و بی برنامه گی بر کشور سایه انداخته بود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین خاطرنشان کرد: با روی کار آمدن دولت یازدهم تورم تک رقمی شد، نرخ رشد اقتصادی افزایش یافت و در حوزه سیاست خارجی با تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری و تیم مذاکره کننده، اختلافات ایران با کشورهای غربی پیرامون مساله هسته ای کشور در قالب برجام حل و فصل شد.

آشناگر افزود: اگرچه باید اذعان کرد بدعهدی آمریکا در این خصوص مشکلاتی را به بار آورد که اگر این بدعهدی وجود نمی داشت شاهد نتایج بهتر و بیشتری از برجام بودیم.

وی گفت: در حال حاضر در دولت دوازدهم نیز رکود را پشت سرگذاشته و وراد مرحله رونق اقتصادی شده ایم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین خاطرنشان کرد: در حال حاضر همه باید کمک کنیم دستاوردها و خدمات دولت که به واقع خدمات نظام است برای مردم تبیین و اطلاع رسانی شود و از شیوع هرگونه یاس و ناامیدی در جامعه پیشگیری شود.

آشناگر عنوان کرد: تبیین سیاست ها و برنامه های دولت، ارتقای سطح امیدواری مردم و بیان شرایط و محدودیت های دولت جزو مانیفست فرمانداران و بخشداران در دوره جدید است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین خاطرنشان کرد: تعامل و گفت و گو با نمایندگان گروه های اجتماعی،سیاسی و فرهنگی باید در دستور کار فرمانداران و بخشداران باشد و از قهر با گروه ها پرهیز شود.

وی تصریح کرد: فضای سیاسی کشور باید تلطیف و نزاع ها و تنش ها، جای خود را به رقابت های سالم سیاسی بدهد.

آشناگر عنوان کرد: آسیب های اجتماعی یک تهدید جدی برای کشور محسوب می شود لذا بررسی علل و عوامل این ناهنجاریها و چاره اندیشی برای ساماندهی، پیشگیری و کنترل این مسائل باید به جد در دستور کار فرمانداران و بخشداران قرار بگیرد.

معاون استاندار با تاکید بر توجه به مطالبات شهروندان خاطرنشان کرد: موضع فرمانداران و بخشداران نسبت به شوراها و شهرداری ها باید موضع هدایتی،حمایتی و پدرانه باشد و از هرگونه نگاه و برخورد سیاسی اجتناب شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز