۴۴۰۰ نخ سیگار قاچاق در میاندوآب کشف شد

۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۳:۳۵:۱۸
کد خبر: ۶۶۷۳۰۷
۴۴۰۰ نخ سیگار قاچاق در میاندوآب کشف شد
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب گفت: چهار هزار و 400 نخ سیگار قاچاق به ارزش چهار میلیون و 880 هزار ریال در میاندوآب کشف شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، رحمان درفشی با اشاره به عملکرد ماه گذشته اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب اظهار کرد: در دی ماه، پذیرش تقاضا، بررسی و معرفی تعداد 39 پرونده در خواست تسهیلات از محل طرح اشتغال فراگیر، روستایی و عشایری به کارگروه به مبلغ 113 هزار و 400 میلیون ریال و با اشتغال‌زایی 309 نفر انجام شد.

وی افزود: علاوه بر آن، در این مدت یک هزار و 185 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی میاندوآب انجام که منجر به تشکیل 86 پرونده تخلفاتی به ارزش ریالی 565 میلیون و 386 هزار و 450 ریال شده و برای صدور حکم به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب بیان کرد: همچنین در ماه جاری 391 مورد بازرسی از واحدهای نانوایی صورت گرفت که منجر به تشکیل 11 پرونده تخلفاتی به ارزش ریالی 12 میلیون و 228 هزار و 750 ریال به میزان سه هزار و 350 قرص و 18 هزار و 400 چانه تحت عناوین تخلفات گرانفروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شده و جهت صدور حکم به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است.

وی با اشاره به عملکرد حوزه قاچاق کالا گفت: در دی ماه 21 مورد بازرسی در دو مورد گشت مشترک با نیروی انتظامی، بازرسی اصناف صورت گرفته که منجر به تشکیل چهار پرونده سیگار خارجی به تعداد چهار هزار و 400 نخ به ارزش چهار میلیون و 880 هزار ریال شده و برای صدور حکم به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

درفشی با بیان میزان سوخت تخصیصی به واحدهای معدنی و صنعتی در ماه گذشته اظهار کرد: در این مدت 78 هزار لیتر نفت‌کوره، 174 هزار و 500 لیتر نفت‌گاز و یک هزار و 200 لیتر نفت سفید به واحدهای صنعتی و معدنی شهرستان میاندوآب تخصیص یافت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز