مسابقات سوارکاری جام فجر در فارس برگزار می‌شود

۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۳:۵۹:۰۷
کد خبر: ۶۶۷۳۳۱
مسابقات سوارکاری جام فجر در فارس برگزار می‌شود
رییس هیئت سوارکاری استان فارس گفت: به مناسبت ایام‌الله دهه‌ی فجر، مسابقات سوارکاری در رشته‌های مختلف در استان فارس برگزار می‌شود.

به گزارش حبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان فارس، شاپور طفیونی گفت: به مناسبت ایام‌الله دهه‌ی مبارک فجر مسابقات سوارکاری، در رشته‌های استقامت، کورس، جشنواره زیبایی، هنرهای رزمی سواره، همایش اسب و مسابقات شو سواره در شهرستان‌های استان فارس برگزار می‌شود.

وی با یادآوری اینکه بعضی از مسابقات در تقویم سالانه‌ی هیئت سوارکاری قرار دارد؛ گفت: مسابقات کورس و اسبدوانی استان فارس جام فجر۱۳ بهمن در شهرستان استهبان، مسابقات کشوری هنرهای رزمی نیز 13 بهمن در پارک جنگلی زرقان برگزار خواهد شد.

طفیونی از برگزاری همایش اسبان اصیل ایرانی و مسابقات شو، در نوزدهمین روز بهمن‌ماه خبر داد و گفت: این برنامه‌ها در باشگاه سوارکاری بختگان شهرستان نی‌ریز برگزار می‌شود.

رییس هیئت سوارکاری استان فارس گفت: سومین دوره مسابقات سوارکاری استقامت استان فارس جام فجر در مسافت‌های ۴۰، 60 و هشتاد کیلومتری در روزهای نوزدهم و بیستم بهمن در شهرستان گراش برگزار می‌شود.

طفیونی از برگزاری مسابقات کورس و اسبدوانی  استان‌های جنوبی کشور و هفته هشتم لیگ کورس استان در تاریخ ۲۷ بهمن ماه در پیست کورس اسلام‌آباد و قلات بخش اوز شهرستان لارستان خبر داد و گفت: حضور در راهپیمایی روز 22 بهمن و دیدار با مسئولان هم از برنامه‌های مد نظر در دهه‌ی فجر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز