معاون استاندار یزد:

استاندار به صورت جدی رفع مشکل معلمان حمایتی را دنبال می‌کند

۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۴:۰۳:۲۸
کد خبر: ۶۶۷۳۳۷
استاندار به صورت جدی رفع مشکل معلمان حمایتی را دنبال می‌کند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در جمع معلمان طرح حمایتی،‌گفت: پیگیر مطالبات معلمان طرح حمایتی هستیم چرا که مسئولان نیز از همین جامعه هستند و مسایل شما را درک می‌کنند

به گزارش خبرگزاری برنا ،«محمدعلی طالبی» در جمع معلمان طرح حمایتی با اشاره به وضعیت پرداخت‌ها و تاخیر مطالبات آنها اظهار کرد: استاندار یزد با توجه به حساسیت بالایی که در این زمینه داشتند در یکی از مدارس حمایتی حضور یافته و از نزدیک مسائل و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار دادند.

وی با بیان این‌که برای دریافت حقوق معوق معلمان طرح حمایتی با وزارت آموزش و پرورش مکاتبه شده و استاندار به صورت جدی این موضوع را دنبال می‌کنند، افزود: از طریق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و وزارت اقتصاد و دارایی از سوی وزیر مربوطه پیگیری شده تا بزودی حقوق معوق معلمان طرح حمایتی پرداخت شود.

معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استاندار یزد،‌ گفت: استاندار یزد مجدانه پیگیر حل مشکل و مطالبات معلمان طرح حمایتی است.

این مقام مسئول با بیان این‌که تشکیل مدارس طرح حمایتی در تعدادی از استان‌ها است و همه استان‌ها چنین طرحی ندارند، تصریح کرد: با توجه به این‌که مشکلات تنها در پرداخت حقوق خلاصه نمی‌شود و به امنیت شغلی و بیمه و سایر مطالبات مربوط است، پیشنهاد می‌کنم چندنفر به عنوان نماینده از جمع معلمان طرح حمایتی برای پیگیری موضوعات و حضور در جلسات انتخاب شوند چراکه خود معلمان بهتر از هرکسی از موضوع مطلع هستند و می‌توانند دفاع کنند.

وی در پایان تأکید کرد: مسئولان نیز از بدنه همین جامعه هستند و قول می دهم تمام توان خود برای انتقال مسائل، مشکلات و نقطه نظرات معلمان طرح حمایتی به مسئولان کشور به کار گیریم. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد بیان داشت: اجازه نمی دهیم امنیت شغلی معلمان طرح حمایتی به خطر بیفتد اما باید کمک کنیم تا نگاه جامعه به معلمان به ویژه در خصوص طرح حمایتی مثبت باشد.


 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز