مسوول مالی غیر عمومی اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه قزوین:

دوره آموزشی امور مالی موقوفات و بقاع متبرکه در قزوین برگزار شد

۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۴:۰۹:۰۲
کد خبر: ۶۶۷۳۴۰
دوره آموزشی امور مالی موقوفات و بقاع متبرکه در قزوین برگزار شد
مسوول مالی غیر عمومی اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه قزوین از برگزاری دوره آموزشی امور مالی موقوفات و بقاع متبرکه در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "محمدابراهیم توفیقی" مسوول مالی غیرعمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین اظهار داشت: دوره آموزشی امور مالی موقوفات و بقاع متبرکه در محل اداره کل اوقاف و امور خیریه قزوین برگزار شد.

وی با بیان اینکه ۴نفر از مسوولان مالی عمومی شهرستان ‌ها در این دوره آموزشی شرکت کردند، افزود: در این دوره آموزشی صورت ‌های مالی سال های گذشته موقوفات، بقاع متبرکه و سایر منابع تهیه و تنظیم شد.

مسوول مالی غیرعمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین ادامه داد: همچنین در این دوره آموزشی مسوولان با نحوه سرمایه گذاری موقوفات و ثبت آن در سامانه آشنا شدند.

توفیقی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی به مدت ۳۰ساعت برگزار شد، ابراز کرد: هدف برگزاری این دوره آموشی آشنایی مسوولان با تهیه صورت‌ های مالی است.

وی با بیان اینکه در این دوره درآمد و هزینه یک ساله در بخش مالی هر شهرستان مشخص شد، افزود: گواهی نامه  آموزشی از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه صادر خواهد شد.

اوقاف2

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز