حضور در نمایشگاههای داخلی و خارجی به توسعه بازار فروش کمک می کند

۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۴:۲۷:۱۴
کد خبر: ۶۶۷۳۶۷
حمیدرضاخانپور گفت: حضور واحدهای صنعتی در نمایشگاههای داخلی و خارجی به توسعه بازار فروش آنها کمک می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، " حمیدرضاخانپور " مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین در نشست تخصصی با رییس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی قزوین که در راستای آسیب شناسی و راهکارهای توسعه بازار و برون رفت واحدهای نیمه فعال و راکد در شهرکهای صنعتی قزوین برگزار شد با اعلام این مطلب گفت: در راستای کمک به توسعه بازار و فروش محصولات واحدهای صنعتی این شرکت از طریق  کمک به حضور واحدهای صنعتی در نمایشگاه های داخلی و خارجی و معرفی محصولات و توانمندیهای صنعتی در نمایشگاههای تخصصی و اعزام و پذیرش هیاتهای تجاری و انجام مطالعات بازارهای هدف اقدام می نماید.

وی با اشاره به کمک به توسعه صادرات تصریح کرد: جهت شناسایی و کمک به صادرات کالاهای واحدهای صنعتی و مشارکت در شرکت های سرمایه پذیر در قالب خرید ماشین آلات و راه اندازی واحدهای راکد و نیمه فعال از یک سرمایه گذاری خارجی دعوت شده که با بازدید از این شرکتها و ارائه راهکارهای مناسب بتوان کمکی در این زمینه صورت گیرد.

رییس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان  با تاکید بر حمایت و کمک به راه اندازی واحدهای بهره بردار راکد یادآور شد: درطول دو سال گذشته با شناسایی بیش از 200واحد  تولیدی راکد،  64مورد مجددا  راه اندازی شده و به چرخه تولید بازگشته اند.

خانپور تصریح کرد: در حوزه توسعه بازار و کمک به رونق تولید اقدام اساسی جهت حمایت از 340واحد صنعتی در زمینه حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی با پرداخت یارانه نقدی به این واحدها در طول دوسال گذشته صورت پذیرفت.

در این نشست تخصصی علیرضا کشاورز قاسمی رییس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی از حمایت و همکاری همه جانبه برای توسعه بازار و صادرات کالاهای غیر نفتی از واحدهای تولیدی مستقر در حوزه شهرکها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز