جشن بزرگ خیریه چرخه مهربانی ۲ در خشکبیجار برگزارشد

۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۶:۵۰:۳۹
کد خبر: ۶۶۷۴۹۷
جشن بزرگ خیریه چرخه مهربانی ۲ در خشکبیجار برگزارشد
جشن بزرگ خیریه چرخه مهربانی 2 به منظور کمک به زلزله زدگان کرمانشاه با برنامه ریزی توسط آقای علی علیپور(هنرمند تئاتر و تلویزیون گیلان و طراح چرخه ی مهربانی 2 در جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی) و با همکاری موسسه فرهنگی هنری خاطره سرای نشاط و کارگروه فرهنگی هنری شهر ساحلی خشکبیجار با میزبانی تالار یاس خشکبیجار برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ، این برنامه با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری و با حضور شخصیت های مطرحی چون ناصر وحدتی، فرامرز دعایی، محمد هندی،جابر وثوق،تاج شهرستانی،بازیگران سریال جایزه و ملاحت، مجریان شبکه باران در تالار یاس خشکبیجار برگزار شد.

"علی علیپور" بازیگر سریال ملاحت و مجری طرح چرخه ی مهربانی در خصوص این برنامه گفت: این جشن که با همکاری و تعامل چون عزیزانی بخشدار ،شهردار ،شورای اسلامی خشکبیجار و حمایت فروشگاه فلامینگو و با حضور و استقبال خوب مردم فرهنگ دوست و بزرگوار اجرا گردید، در راستای امور خیریه ی بخش خشکبیجار و استمرار حمایتهای مردم عزیز به زلزله زدگان کرمانشاه می باشد.

این هنرمند گیلانی اضافه کرد:  طرح ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در سطح شهرستان رشت تحت عنوان چرخه ی مهربانی 2 راه اندازی شده که در آینده ی نزدیک طرحها و اقدامات تکمیلی آن به اطلاع مردم شهرستان رشت و استان خواهد رسید .

علیپور ادامه داد : این آمادگی  وجود دارد تا از علاقمندان به عنوان همیاران چرخه و پشتیبانی در اجرای آن دعوت شود تا برای انجام این حرکت فرهنگی، گستره ی بیشتری در سطح شهرستان و حتی استان پوشش قرار داده شود .

گفتنی است طرح چرخه ی مهربانی با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی توسط علی علیپور و در بخش خشکبیجار و خمام در حال انجام است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز