مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آوج خبر داد:

برگزاری برنامه های متنوع طی دهه مبارک فجر در آوج

۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۳:۰۷:۲۹
کد خبر: ۶۶۷۷۵۱
برگزاری برنامه های متنوع طی دهه مبارک فجر در آوج
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آوج گفت: به منظور گرامیداشت ایام ا... دهه مبارک فجر، برنامه های متنوعی در این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "هومن حاجی ملکی" در جلسه کمیته روستایی و عشایری دهه مبارک فجر که با حضور حجت الاسلام والمسلمین  هاشمی  امام جمعه  و مسوولین شهرستانی در مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان برگزار شد: با بیان این مطلب افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی باید برای مردم و جوانان بازگو  و تبیین شود.

وی به برنامه های کمیته روستایی و عشایری دهه مبارک فجر در این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: نواختن زنگ انقلاب در روستای اردلان، برگزاری جشن انقلاب در در روستای حصار ولیعصر بخش مرکزی و روستای توآباد بخش آبگرم ، غبارروبی مزار شهدا در روستای شهیدآباد بخش مرکزی و دیدار با خانواده جهادگر شهید و افتتاح پروژه 400هکتاری تسطیح و یکپارچه سازی اراضی روستای حصار ولیعصر از مهمترین برنامه های این دهه مبارک در شهرستان آوج است.

امام جمعه شهرستان آوج نیز در این جلسه با اشاره به وضعیت معیشتی کشاورزان منطقه خواستار توجه بیشتر به آموزش کشاورزان در بخش کشاورزی شد.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی افزود: باید  کشاورزان منطقه با  علوم و فنون روز کشاورزی آشنا باشند تا بتوانند با استفاده از آنها، عملکرد محصولات کشاورزی را افزایش دهند.

وی با اشاره به وضعیت کم آبی در استان اشاره کرد و خواستار اجری طرح های نوین آبیاری در اراضی کشاورزی منطقه شد.

امام جمعه شهرستان آوج تاکید کرد: مزارع و باغات کشاورزی منطقه آوج باید با جذب اعتبارات هر چه سریعتر به سیستم های آبیاری نوین مجهز شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز