اختصاص بیش از ۱۴میلیارد ریال برای بازسازی واحدهای خسارت دیده روانسر

۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۴:۵۴:۲۶
کد خبر: ۶۶۷۸۰۳
اختصاص بیش از ۱۴میلیارد ریال برای بازسازی واحدهای خسارت دیده روانسر

به گزارش خبرگزاری برنا؛  فرماندار روانسر از مجتمع مسکن مهر 150 واحدی روانسر و روستای زلزله‌زده خانم‌آباد این شهرستان بازدید کرد.

حسین ویسمرادی فرماندار روانسر گفت: در مرحله دوم توزیع اعتبارات برای بازسازی و نوسازی واحدهای خسارت‌دیده شهرستان روانسر از زلزله، 14 میلیارد و 600  میلیون ریال اختصاص یافت.

وی افزود: این اعتبارات برای احداث 10 واحد مسکونی روستایی و دو واحد مسکونی شهری و تعمیرات 90 واحد آسیب‌دیده شهرستان روانسر اختصاص یافته است.

فرماندار روانسر گفت: در مرحله اول اعتبارات نیز 21 میلیارد ریال برای تعمیر و بازسازی واحدهای خسارت‌دیده شهرستان روانسر اختصاص پیدا کرده بود.

ویسمرادی ادامه داد: در مجموع 35  میلیارد و 600 میلیون ریال در مرحله اول و دوم برای کمک به زلزله‌زدگان شهرستان روانسر تخصیص پیدا کرده است.

وی افزود: در زلزله  21 آبان امسال در مجموع 30 واحد روستایی این شهرستان تخریب شد که کار بازسازی 14 واحد آن آغاز شده است.

فرماندار روانسر گفت: پی کنی شش واحد، اجرای فونداسیون پنج واحد، آرماتوربندی یک واحد و اسکلت سازی دو واحد در روستاهای شهرستان روانسر به پایان رسیده است.

ویسمرادی ادامه داد: تعدادی از واحدهای مسکن مهر 150 واحدی شهر روانسر هم در حال بازسازی هستند.

وی افزود: صاحبان 130 واحد این مجتمع به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که 100 واحد آن با بانک‌های عامل انعقاد قرار داد انجام داده‌اند اما به دلیل برخی از مشکلات این تسهیلات در حساب‌های آنان مسدود شده و اجازه برداشت ندارند که باید با اتخاذ راهکارها این مشکل نیز برطرف شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز