در بازدید نوبخت از پروژه فاضلاب کرمانشاه مقرر شد؛

تخصیص ۹۰ میلیارد تومان برای جمع آوری فاضلاب کرمانشاه

۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۵:۳۸:۵۳
کد خبر: ۶۶۷۸۱۸
تخصیص ۹۰ میلیارد تومان برای جمع آوری فاضلاب کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور و ریاست سازمان برنامه و بودجه کشور، بازوند استاندار کرمانشاه و تخت‌شاهی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از پروژه فاضلاب ورودی به رودخانه قره سو و حاشیه  آبشوران در کمربندی شرقی شهر کرمانشاه بازدید کردند

در سفر نوبخت به کرمانشاه مقرر شد، ۹۰ میلیارد تومان برای جمع آوری فاضلاب به رودخانه قره‌سو و آبشوران اختصاص پیدا کند.

تخت‌شاهی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در حاشیه این بازدید، گزارشی از وضعیت فاضلاب در شهر کرمانشاه ارایه داد و گفت: یکی از معضلات و مشکلات شهرکرمانشاه موضوع طرح فاضلاب است.که برای جمع‌آوری، انتقال و تصفیه آن با ایجاد زیرساخت بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان نیاز است.

 وی افزود: هم اکنون کمتر از ۵۰درصد فاضلاب شهر کرمانشاه تصفیه می شود. برای حدود ۴۰۰ هزار نفر در صورتیکه جمعیت شهر کرمانشاه نزدیک ۱میلیون نفر است.

تخت‌شاهی گفت: به دلیل عدم اعتبار بخش مهمی از فاضلاب شهر کرمانشاه هم اکنون وارد رودخانه قره سو و آبشوران می شود و به یک پدیده نامناسب در بحث زیست محیطی تبدیل شده و مردم از این وضع ناراضی  هستند. 

در ادامه مقرر شد، ۲۰ میلیارد تومان برای جمع آوری فاضلاب به رودخانه قره سو و ۷۰ میلیارد تومان برای جمع‌آوری فاضلاب حاشیه آبشوران از سوی آقای دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و ریاست سازمان برنامه و بودجه کشور اختصاص پیدا کند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز