آیت الله میرعمادی :

ضرورت بازگو کردن گفتمان انقلاب برای نسل جوان/پایبندی مردم به انقلاب همه فتنه ها را خنثی می کند

۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۲:۱۱:۱۴
کد خبر: ۶۶۸۱۷۱
ضرورت بازگو کردن  گفتمان انقلاب برای نسل جوان/پایبندی مردم به انقلاب همه فتنه ها را خنثی می کند
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان وامام جمعه خرم آبادبرضرورت بازگو کردن گفتمان انقلاب برای نسل جوان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه ،اظهار کرد:  در چهلمین سال انقلاب لازم است واقعیت ها وگفتمان انقلاب برای مردم خصوصا جوانان  بازگو شود.

وی با بیان اینکه  باید تاریخ انقلاب  را ورق زدو نگاهی به گذشته داشته باشیم به قضیه کاپیتولاسیون اشاره کرد وافزود:رژیم شاهنشاهی در سیاست، اقتصاد ، صنعت ونفت ومراکز حساس نظامی به شدت به غرب وابسته بود اما  انقلاب دست آمریکایی ها را از کشور قطع کرد.

آیت الله میرعمادی تصریح کرد: به برکت انقلاب در همه زمینه ها پیشرفت کردیم وامروز اقتدار، امنیت و پیشرفت ایران موجب حیرت دنیا شده است .

وی با بیان اینکه  آمریکا مانع پیشرفت ایران است ،گفت:آمریکا به دنبال بازنگری در برجام است و حالا می خواهد جلوی توان موشکی را بگیرد اما برنامه دفاع موشکی  ایران  به هیچ وجه قابل مذاکره نیست.

آیت الله میرعمادی با اشاره  وجود سه عامل در اهداف استکباری آمریکا ،خاطر نشان کرد:عامل پول و پرداخت منابع مالی ،عامل  تهدید نظامی و عامل تبلیغات  سه عامل در اهداف استکباری آمریکا هستند ولی  ما باید هوشیار بوده  و بصیرت داشته باشیم و تحت تاثیر شایعات قرار نگیریم.

امام جمعه خرم آباد عامل  رهبری آگاه هوشیارودشمن شناس ، عامل ایمان ،بصیرت وحضور مردم در صحنه وهمچنین عامل اتحاد وانسجام ملی را سه عامل  در پیشبرد و تداوم انقلاب وخنثی کردن توطئه های دشمن برشمرد وگفت: پایبندی مردم به انقلاب همه فتنه ها را خنثی می کند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز