در مشهد برگزار شد؛

مراسم داوری جشنواره وب و موبایل ایران

۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۷:۲۷:۰۷
کد خبر: ۶۶۸۲۰۳
مراسم داوری جشنواره وب و موبایل ایران
مراسم داوری بزرگترین و مهمترین رویداد حوزه کسب و کارهای اینترنتی کشور با عنوان جشنواره وب و موبایل ایران در مشهد به میزبانی مجموعه اقامت ۲۴ برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، دبیر اجرایی دهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران، در کنفرانس خبری این رویداد گفت:این جشنواره ، محلی است که می‌تواند وب سایت ها و اپلیکیشن های موبایل که در کشور فعالیت دارند را در معرض رقابت قرار دهد.

 رضا الفت نسب افزود: برای اولین بار در این جشنواره شورای مشورتی داوری از نخبگان حوزه وب و موبایل ایران شکل گرفته است.

در ادامه بنیان گذار جشنواره وب ایران توضیح داد:ثبت نام سایت ها و اپلیکیشن ها از ۲۶ مهر ماه آغاز شد و پس از داوری اولیه ۳۸۰۰ وب سایت در ۴۸ گروه و ۴۲۰۰ اپلیکیشن در ۲۱ گروه قرار داده شدند‌.

شایان شلیله ادامه داد: مجددا سایت ها و اپلیکیشن ها مورد داوری قرار گرفتند و نهایتا در هر گروه ۵ سایت یا اپلیکیشن به عنوان کاندیدای نهایی قرار گرفتند.

در این کنفرانس خبری، میلاد احرام پوش، بنیان گذار جشنواره موبایل ایران نیز عنوان کرد: جشنواره موبایل ایران در مقوله اپلیکیشن با رشد 4 برابر روبرو بوده و گروه فینتک یا نرم افزار های مالی و گروه حمل و نقل شهری نیز به جشنواره اضافه شده است.

وی اضافه کرد: در هر گروه 5 کاندید وجود دارد که از بین آنها یک اپلیکیشن توسط داوران به عنوان برتر انتخاب و تندیس جشنواره به آن اعطا میشود و همچنین یکی از کاندیداها از نظر مردم به عنوان اپ یا سایت برتر انتخاب شده و مورد تقدیر قرار میگیرد.

وی افزود:این تندیس می تواند به عنوان یک مرجع برای آن سایت یا اپ برتر قرار گیرد که کارایی و برتری آنها را در جامعه بازتاب میدهد.

اختتامیه این جشنواره 26 و27 بهمن در تهران برگزار میگردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز