استاندار در جلسه شورای راهبردی قزوین:

شرکت مدیران در دوره های آموزشی حقوق شهروندی ضروری است

۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۱:۰۳:۴۷
کد خبر: ۶۶۸۳۶۹
شرکت مدیران در دوره های آموزشی حقوق شهروندی ضروری است
استاندار قزوین بر ضرورت شرکت مدیران در دوره های آموزشی حقوق شهروندی با توجه به اهمیت این امر تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "عبدالمحمد زاهدی" استاندار قزوین صبح امروز در جلسه شورای راهبردی توسعه مدیریت استان با بیان این مطلب افزود: حقوق شهروندی حقوقی است که یک ملت بر عهده حاکمیت دارد که بایستی مورد توجه قرار گیرد.

استاندار قزوین ادامه داد: حقوق شهروندی تمامی کسانی را که در تابعیت حکومت هستند را شامل می شود اعم از اینکه داخل و یا خارج از کشور سکونت داشته باشند.

زاهدی با تاکید بر ضرورت برگزاری دوره های آموزشی ویژه ی مدیران با موضوع حقوق شهروندی گفت: آموزش مدیران با موضوع حقوق شهروندی در قالب کارگاهای آموزشی باید ادامه یابد و بخاطر اهمیت موضوع، این جانب در این دوره ها شرکت خواهم کرد و مدیران نیز موظف به حضور هستند.

استاندار قزوین افزود: شرکت در دوره های آموزشی می بایست به عنوان یکی از مولفه های ارزشیابی مدیران مورد توجه قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در قزوین بر ضرورت برگزاری کارگاهها و همایش های حقوق شهروندی برای سازمان های مردمی با هدف مشارکت آنها برای اجرای این امر مهم در استان نیز تاکید کرد.

استاندار قزوین افزود: نحوه ارتباط ارباب رجوع با ادارات و سازمان های دولتی به هر میزان به صورت سیستمی باشد و در شیوه ی  ارتباطی چهره به چهره ورود نکنیم با مشکلات کمتری مواجه خواهیم بود.

نظارت بر حسن اجرای حقوق شهروندی، عملکرد دستگاههای اجرایی درشورای راهبری توسعه مدیریت، ارزیابی عملکرد دستگاهها در سال96 از موضوعات مهم این جلسه بود.

در این جلسه گزارشی ازستاد اجرایی جشنواره ی شهید رجایی و دستورالعمل ویژگی ارزیابی عملکرد سال96 دستگاههای اجرایی استان ارائه شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز