معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین:

دوره آموزشی کاربرد علوم و تکنولوژی در کاهش سوانح و بلایا برگزار شد

۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۳:۱۲:۳۳
کد خبر: ۶۶۸۵۰۸
دوره آموزشی کاربرد علوم و تکنولوژی در کاهش سوانح و بلایا برگزار شد
نادر میرزایی گفت: دوره آموزشی تربیت مربی طرح بکارگیری علوم، تکنولوژی مهندسی در ریاضیات در کاهش سوانح و بلایا با حضور جوانان بشر دوست استان قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "نادر میرزایی" معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین اظهار کرد: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر بنابر تفاهم نامه همکاری فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر با بنیاد ایرباس و به جهت اهمیت بهره مندی از تکنولوژی و علوم و فنون در کاهش اثرات بلایا و کمک رسانی هر چه صحیح تر و به موقع در حوادث، بستر آموزشی آن را فراهم نموده است.

وی همچنین افزود: جمعیت استان قزوین نیز در همین رابطه با همراهی 30نفر از جوانان علاقمند ی که دارای رشته های مرتبط بوده اند، دوره مربی گری طرح رباتیک را برگزار نمود.

این مقام مسوول هدف از این طرح را ارتقای روحیه جوانان در زمینه کار گروهی، بهره گیری از علوم در بحران ها و آشنایی نوجوانان و جوانان با تکنولوژی های جدید که در حوادث می تواند موثر باشند، دانست و افزود: این گروه 30نفره پس از آموزش های لازم به عنوان مربی در 12مدرسه حضور خواهند یافت و طی برنامه ریزی پیش بینی شده 480دانش آموز با علم رباتیک و تاثیر آن در امداد رسانی و کاهش آسیب ها در حوادث و بلایا آشنا خواهند شد.

فعالیت این گروه در مدارس تا اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز