در راستای جذب سرمایه گذاری در بخش کشاورزی صورت گرفت؛

بازدید کارشناسان چینی از طرح های تسطیح و یکپارچه سازی اراضی شهرستان آوج

۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۳:۲۲:۲۰
کد خبر: ۶۶۸۵۱۵
بازدید کارشناسان چینی از طرح های تسطیح و یکپارچه سازی اراضی شهرستان آوج
به منظور آشنایی و مشارکت درجذب سرمایه گذاری، کارشناسان چینی از پروژه های فاز یک و دو تسطیح و یکپارچه سازی اراضی روستای حصارولیعصراز توابع این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، در این بازدید که با حضور  فرماندار شهرستان، کارشناسان دفتر آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آوج و  هیات چینی  انجام  شد کارشناسان شرکت ساینو استیل چین از پروژه های فاز یک و دو تسطیح اراضی روستای حصارولیعصر شهرستان آشنا شدند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آوج در این بازدید گفت: طرح تسطیح و یکپارچه سازی اراضی روستای حصار ولیعصر در سه فاز به مساحت حدود هزار هکتار مطالعه و در حال حاضر فاز یک به مساحت 255هکتار با اعتباری بالغ بر 17میلیارد ریال به اتمام رسیده و به کشاورزان تحویل داده شده است.

هومن حاجی ملکی افزود: در همین راستا، فاز دو پروژه به مساحت 420هکتاربا اعتباری بالغ بر 20میلیارد ریال تکمیل و در دهه فجر افتتاح و تحویل کشاورزان می شود.

به گفته وی،  فاز سوم پروژه در دست طراحی است که با تخصیص اعتبار عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

بازدید کارشناسان چینی  در راستای موافقتنامه  انجام شده با وزارت جهادکشاورزی جهت سرمایه گذاری بصورت تسهیلات در اجرای پروژه های آب و خاک به تشکل های فعال بخش کشاورزی انجام شد که کارشناسان چینی جهت مشارکت در این پروژه ها اعلام آمادگی کردند.

 

 

نظر شما