تاجران در جلسه شورای‌شهر مطرح کرد؛

بودجه ٩٧ شهرداری اراک عملیاتی تدوین شده است

۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۲:۰۲:۵۹
کد خبر: ۶۶۹۰۲۰
بودجه ٩٧ شهرداری اراک عملیاتی تدوین شده است
شهردار اراک در صحن رسمی شورای‌‌شهر از اتمام پروژه پل‌های در حال احداث شهر تا پایان مهر ٩٧ خبر داد.

به گزارش برنا از اراک ، داود تاجران زمان بهره‌برداری و افتتاح پروژه‌ تقاطع‌های غیرهمسطح شریعتی، علم‌الهدی و شهید صیدی را سی‌ام مهرماه ٩٧ و بهره‌برداری از تقاطع غیر همسطح میدان ورزش را سی‌ام شهریورماه سال آینده عنوان کرد. 

وی افزود: پیرو اطلاع‌رسانی رسانه‌ها درباره کمپوست استفاده‌شده در پارک بانوان، امروز بازرس دادستان از این پارک بازدید کرد که به آنها اعلام کردیم این کمپوست برگردانده شده و در پارک بانوان استفاده نمی‌شود.

تاجران گفت:  اینجانب عامل عقب افتادن حقوق پرسنل شهرداری نیستم اما مسئول آن هستم چراکه حاصل اقدامات گذشته است و اکنون در حال رایزنی و انجام اقدام لازم برای حل این مشکل هستیم. ۷۱ حساب شهرداری در بانک‌های مختلف مفتوح و این موضوع در حال رسیدگی است و زمان زیادی برای شفاف‌سازی لازم دارد اما در پی آن هستیم هرچه سریع‌تر این مشکل رفع شود.

شهردار اراک درباره وضعیت وکیلی مشاور خود نیز گفت: به‌عنوان مسئول هماهنگی و پیگیری سیاست‌ها و اهداف عالی شهردار، حکم وی پنجشنبه به شورای شهر ارسال شده است . 

وی در پایان با تقدیم بودجه ٩٧ شهرداری به شورای‌شهر اراک ابراز امیدواری کرد بودجه ارائه شده واقع‌بینانه و قابل تحقق ارائه شده است. رقم این بودجه 463 میلیارد تومان و در قالب 200 میلیارد تومان بودجه جاری و 263 میلیارد تومان بودجه عمران یاست.

تاجران همچنین افزود: بودجه 96 شهرداری اراک تا پایان سال ٣٠٠ میلیارد تومان محقق خواهد شد، بر همین اساس بودجه ٩٧ عملیاتی و واقع‌بینانه تدوین شده و البته برنامه‌های ویژه‌ای در شهرداری مدنظر است که امیدواریم با تحقق آن و کسب درآمد، مازاد آن در متمم لحاظ شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز