زاهدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی

برگزاری بازی‌های بومی و محلی در ویژه برنامه‌های دهه‌فجر کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی

۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۵:۲۲:۳۸
کد خبر: ۶۶۹۱۹۱
برگزاری بازی‌های بومی و محلی در ویژه برنامه‌های دهه‌فجر کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: ۱۰۰۰ برنامه در قالب ۲۲ عنوان دهه‌فجر امسال در مراکز کانون استان برگزار می شود که اجرای برنامه‌هایی با موضوع پرچم و بازی‌های بومی و محلی از آن جمله است.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، جواد زاهدی امروز در نشست خبری پیرامون برنامه های دهه فجر گفت: امسال با انتخاب کانون پرورش فکری به‌عنوان مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر ۱۰۰۰ برنامه در قالب ۲۲ عنوان برنامه ریزی شده است.

وی افزود: با توجه به همزمانی ایام فاطمیه و دهه فجر، سعی شده است برنامه‌ها با هر دو ایام متناسب باشد بطوریکه موضوع برنامه ها از ۱۲ تا ۱۸ بهمن متناسب با ایام فاطمیه و از ۱۹ تا ۲۲ برنامه های شاد متناسب با دهه فجر خواهد بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: برنامه‌های امسال با موضوع پرچم در روز ۱۲ بهمن‌ماه آغاز خواهد شد و آخرین برنامه امسال کمیته کودک و نوجوان ایستگاه نقاشی در مسیر راهپیمایی خواهد بود.

زاهدی گفت: یکی از برنامه‌های شاخص، برگزاری سومین همایش کبوتر کوچه ما با هدف شناخت بهتر جایگاه شهدا در روز ۱۸ بهمن‌ماه در مرکز استان اجرا خواهد شد.

وی افزود: برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی در روز ۱۹ بهمن با هدف ایجاد شور و نشاط و احیا، ترویج فرهنگ بومی و غنی سازی اوقات فراغت نیز یکی دیگر از برنامه‌های شاخص خواهد بود.

وی اضافه کرد: ۷۴ عنوان بازی بومی و محلی از سراسر استان و ۴ بازی فکری در این جشنواره اجرا خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی تصریح کرد: نمایشگاه دست‌سازه‌های ارزان نیز در ایام دهه فجر برگزار می شود که در آن از ۳۳۸ اثر کاردستی و ۸۷ اثر صنایع دستی که توسط ۴۹۳ عضو کانون ارسال شد، ۲۵۵ اثر به مرحله استانی راه و در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

زاهدی در پایان گفت: نمایش عروسکی در مرکز شماره ۱ و سینما کانون، دیداز با خانواده های شهدا، معرفی شخصیت های انقلاب، معرفی ایام و وقایع دهه فجر، معرفی کتاب با موضوع فاطمه زهرا، نمایشگاه سفال و دست سازه های اعضا، آذین بندی مهدهای کودک، مسابقه نامه به شهید، کارگاه اوریگامی و کتاب سازی با تصاویر انقلابی از دیگر برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان دهه فجر خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز