با کسب ۹رای؛

حسن نوری رییس هیات شطرنج قزوین شد

۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۵:۴۱:۰۹
کد خبر: ۶۷۰۳۲۱
حسن نوری رییس هیات شطرنج قزوین شد
مجمع انتخاباتی هیات شطرنج قزوین برگزار و حسن نوری با کسب 9رای از مجموع آرای ماخوذه به مدت 4سال به عنوان رییس هیات شطرنج قزوین انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مجمع انتخاباتی هیات شطرنج قزوین صبح امروز و با حضور مهرداد پهلوان زاده رییس فدراسیون و اعضای مجمع در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان قزوین برگزار و حسن نوری با کسب 9رای از مجموع آرای ماخوذه به مدت 4سال به عنوان رییس هیات شطرنج قزوین انتخاب شد.

در این مجمع علاوه بر نوری، عنایت الله امینی و مهران خوششی و امیرعباس قوامی و یارویس مسکینی رییس سابق این هیات و یونسی کاندید شده بودند که قبل از برگزاری انتخابات امینی به صورت تلفنی از حضور در مجمع انصراف داد و خوششی هم در مجمع حضور نیافت و مسکینی و یونسی نیز کتبا انصراف خود را از حضور در انتخابات اعلام کردند.

با کناره گیری 3کاندید مذکور رقابت میان قوامی و نوری برای برگزاری انتخابات و تصدی این سمت ادامه یافت.

قبل از برگزاری انتخابات هر دو کاندید به ارائه برنامه ها و نقطه نظرات خود در مدت زمان تعیین شده پرداختند که در نهایت نوری با کسب 9رای از از مجموع آرای ماخوذه به مدت 4سال سکان هدایت هیات شطرنج قزوین را در دست گرفت.

قوامی در این مجمع 7رای کسب کرد و یک رای نیز سفید به داخل صندوق انداخته شد.

مسکینی پیش از این به مدت 6سال در راس هیات شطرنج قزوین حضور داشت.

در پایان این مجمع به پاس تلاش های مسکینی در هیات شطرنج قزوین لوح تقدیری از سوی اداره کل ورزش و جوانان قزوین به وی اهدا شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز