رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز:

خیرین اردبیلی ۳۶۲ باب مدرسه احداث کردند

۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۳:۲۰:۰۳
کد خبر: ۶۷۰۷۳۹
خیرین اردبیلی ۳۶۲ باب مدرسه احداث کردند
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل گفت: تاکنون خیرین استان ۳۶۲ باب مدرسه در قالب هزار و ۴۳۵ کلاس درس احداث کرده و در اختیار آموزش‌وپرورش قرار داده‌اند.

به گزارش برنا،جواد قرآن نویس ظهر چهارشنبه در گردهمایی مشترک آموزش‌وپرورش و مجامع خیرین مدرسه‌ساز اردبیل تصریح کرد: از این تعداد ۱۰۳ مدرسه با ۴۶۹ کلاس درس در اردبیل و ۱۰ مدرسه با ۲۲ کلاس درس در بیله سوار احداث شده است.

وی افزود: علاوه بر این ۲۷ مدرسه با ۸۶ کلاس درس در پارس آباد، ۲۱ مدرسه با ۱۰۳ کلاس درس در خلخال، ۲۱ مدرسه با ۵۸ کلاس درس در کوثر و ۵۶ مدرسه با ۱۸۵ کلاس درس در گرمی احداث شده است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان همچنین به احداث ۵۱ مدرسه با ۲۳۳ کلاس درس در مشگین شهر، ۴۰ مدرسه با ۱۵۰ کلاس درس در نمین، ۱۴ مدرسه با ۵۰ کلاس درس در نیر و ۱۹ مدرسه با ۷۹ کلاس درس در سرعین اشاره کرد.

قرآن نویس با تاکید به اینکه چند پروژه نیمه تمام نیز توسط خیرین اجرا می‌شود، اضافه کرد: در پارس آباد چهار مدرسه در قالب ۱۷ کلاس، در خلخال پنج مدرسه در قالب ۲۳ کلاس و در کوثر دو مدرسه در قالب ۱۲ کلاس در دست اجرا است.

وی افزود: همچنین در گرمی یک مدرسه شش کلاسه، در مشگین شهر سه مدرسه در قالب ۳۰ کلاس، در نمین سه مدرسه در قالب ۱۱ کلاس، در نیر دو مدرسه در قالب ۹ کلاس و در سرعین سه مدرسه در قالب پنج کلاس در دست احداث است.

به گفته رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز، آموزش‌وپرورش و نوسازی مدارس استان همکاری قابل قبولی در پیشبرد این پروژه‌های عمرانی دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز