مدیرکل نوسازی مدارس اردبیل:

بیستمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در اردبیل برگزار می‌شود

۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۳:۵۳:۵۲
کد خبر: ۶۷۰۷۵۲
بیستمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در اردبیل برگزار می‌شود
مدیرکل نوسازی مدارس استان از برگزاری بیستمین دوره جشنواره خیرین مدرسه‌ساز این استان خبر داد.

به گزارش برنا،دولت لطفی ظهر چهارشنبه در گردهمایی مشترک آموزش و پرورش و مجامع خیرین مدرسه‌ساز اردبیل تصریح کرد: این جشنواره در مرکز استان و شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

وی افزود: برگزاری جشنواره در مرکز استان برای ۱۳ اردیبهشت‌ماه برنامه‌ریزی‌شده و امید می‌رود به مانند سال‌های گذشته زمینه جذب همکاری و مشارکت خیرین به صورت گسترده در امر مدرسه‌سازی فراهم شود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان با بیان اینکه در سال‌های اخیر خیرین بازوی یاریگر نوسازی مدارس در توسعه کمی فضاهای آموزشی بودند، اضافه کرد: خیرین اردبیلی تاکنون ۳۶۲ مدرسه را تحویل دانش آموزان این استان داده‌اند که اقدام قابل‌توجهی است.

به گفته لطفی علاوه بر این احداث ۲۹ مدرسه دیگر نیز در دست اقدام است و در برخی مدارس نیمه تمام نوسازی مدارس نیز جهت تکمیل مشارکت دارد.

وی تاکید کرد: به دلیل محدودیت منابع مالی دولت مشارکت خیرین در امر مدرسه‌سازی اهمیت قابل‌توجهی داشته و اقدام خیرین اردبیلی در مقایسه با سایر استان‌ها کم‌نظیر است.

در این جلسه مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز به ضرورت مشارکت خیرین در بهسازی، زیباسازی و هوشمند سازی مدارس تاکید کرد.

احمد ناصری با بیان اینکه خیرین توانسته‌اند بخش قابل‌توجهی از فضاهای آموزشی موردنیاز دانش آموزان استان را تأمین کنند، اضافه کرد: همچنان نیازمند مشارکت خیرین هستیم.

وی همچنین به ضرورت تقویت روابط بین همکاران فرهنگی و مجمع خیرین مدرسه‌ساز تاکید کرد و این مهم را زمینه‌ساز مشارکت فرهنگیان در امور خیریه دانست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز