در آیین افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های بانوان

نوداد:تولیدات داخلی باید بازار هدف داشته باشند

۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۳:۵۸:۴۲
کد خبر: ۶۷۰۷۵۷
نوداد:تولیدات داخلی باید بازار هدف داشته باشند
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت:برای دستاوردهای بانوان توانمند کارآفرین و تولیدات داخلی جهت عرضه باید بازار هدف تعریف شود.

به گزارش برنا، علی نواداد در آیین افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های بانوان استان اظهار کرد: امروزه در جامعه طرح هایی که توجیه اقتصادی داشته و به عنوان طرح ایجاد اشتغال فراگیر مطرح می شوند مورد حمایت دولت تدبیر و امید قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه برگزاری چنین نمایشگاهی در آستانه دهه فجر تحت عنوان نمایشگاه توانمندی‌های بانوان کارآفرین و دانش‌بنیان بسیار کار پسندیده ای است افزود:خوشبختانه بانوان استان اردبیل دارای توانمندی های بسیاری هستند و اکثر غرفه های موجود صنایع دستی بوده و تولیدات محلی است و برای اکثر تولیدات بازار تقاضا وجود داشته و در کل رضایت بخش است.

نواداد افزود: بنا به اهداف و پیگیری های دولت تدبیر و امید باید بتوانیم در جامعه از بانوان بی‌سرپرست و کارآفرین از لحاظ مادی و معنوی حمایت کنیم. 

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: استفاده از بانوان در رده‌های مدیریتی باید بصورت کیفی باشد و استفاده  نمادین و کمی در این دوره نخواهیم داشت و تاکید دولت تدبیر و امید نیز  استفاده از ظرفیت بانوان و جوانان با نگاه کیفی است.

وی با اشاره به اینکه سازمان های مردم نهاد خوشبختانه مورد حمایت دولت هستند، گفت: دولت از سازمان های مردم نهاد برای ترویج و آموزش قشر تحصیل کرده حمایت‌های قابل توجهی کرده و برنامه ما نیز در اردبیل  استفاده از ظرفیت  NGOها به عنوان بازوی توانمند دولت خواهد بود.

در مراسم افتتاح هفتمین نمایشگاه توانمندی‌های بانوان استان اردبیل در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی اردبیل مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل نیز طی گزارشی اظهار داشت: در این نمایشگاه بانوان توانمند استان آثار تولیدی خود را در معرض نمایش و فروش قرار داده و در بخش های صنایع دستی، تابلوفرش، وسایل تزئینی، گیاهان دارویی و مواد خوراکی است.

فریبا محمدلو با بیان اینکه در این نمایشگاه 77 غرفه طراحی شده است افزود: این نمایشگاه از روز دوشنبه 9 بهمن لغایت جمعه 13 بهمن ماه سالجاری پذیرای بازدیدکنندگان است و در راستای تحقق شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال حرکت می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز