طی ۱۰ماهه ابتدای سال جاری صورت گرفت؛

رشد ۵۳درصدی منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران استان قزوین

۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۴:۳۳:۲۰
کد خبر: ۶۷۰۸۰۰
رشد ۵۳درصدی منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران استان قزوین
بانک قرض الحسنه مهر ایران استان قزوین با 10شعبه فعال در استان رشد 53درصدی منابع را در 10ماهه ابتدای سال جاری ثبت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، حسن میرزا عبدالهی ها مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان قزوین گفت:طی 10ماهه ابتدای سال جاری میزان منابع مالی بانک قرض الحسنه مهر ایران استان قزوین نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 53درصدی داشته است.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان قزوین افزود: 87درصد این منابع در قالب طرح های مختلف تسهیلاتی تا سقف 200میلیون ریال به صورت قرض الحسنه با کارمزد 4درصد و پایین تر در اختیار افراد مختلف قرار گرفته است.

میرزا عبدالهی ها تصریح کرد: این بانک در حال حاضر در قالب بانکداری اجتماعی تا سقف 300میلیون ریال و در قالب طرح پیوند مهر ایران تا سقف 800میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه به عموم افراد پرداخت می کند.

وی ادامه داد: به تازگی نیز این بانک در قالب طرح اندوخته خانواده مهر ایران و طرح اندوخته بانوان مهر ایران به خانواده ها و زنان خانه دار و زنان سرپرست خانواده تسهیلات قرض الحسنه اعطا می کند.

همچنین این بانک تسهیلاتی را به افراد معرفی شده از سوی سازمان زندانها و در راستای مراقبت های بعد از خروج زندانیان، مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی در جهت ایجاد اشتغال و توانمند سازی اقشار بی بضاعت و کم درآمد جامعه اختصاص داده است.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان قزوین در پایان گفت: پرداخت اولین وام قرض الحسنه ازدواج 100 میلیون ریالی در بین بانکهای کشور، مطالبات غیرجاری کمتر از یک درصد و اعطای 11716 فقره وام قرض الحسنه به مبلغ 1.315.400 ریال در ده ماهه سال جاری از موفقیت های ارزنده این بانک در استان قزوین می باشد.

بانک مهر (1)

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز