فروش بلیت جشنواره فیلم فجر در مشهد آغاز شد

۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۷:۵۶:۳۸
کد خبر: ۶۷۰۹۳۵
فروش بلیت جشنواره فیلم فجر در مشهد آغاز شد
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: کار فروش بلیت برای تماشای فیلمهای پازدهمین جشنواره فجر در مشهد از ساعت 16 امروز یازدهم بهمن از طریق سایت سینما تیکت آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، افشین تحفه ‌گر در جمع خبرنگاران افزود: 80 درصد بلیتهای جشنواره فجر مشهد با قیمت 150 هزار ریال از طریق سایت سینما تیکت به فروش می‌ رسد.

وی ادامه داد: چیدمان فیلمهای پانزدهمین جشنواره فجر در مشهد توسط دبیرخانه مشهد با هماهنگی سینماها و اکران فیلمها صورت می گیرد اما چینش فیلمها بر عهده دبیرخانه جشنواره در تهران است.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: چهار کارگاه تخصصی در حوزه سینما، نمایشگاه عکس، جلسات نقد و بررسی فیلمهای فجر نیز در این چارچوب در مشهد برگزار می شوند.

وی در ادامه همچنین شمار فیلمهای جشنواره فجر را در مشهد 21 مورد اعلام و بیان کرد: این فیلمها در دو سالن از پردیس سینمایی اطلس، یک سالن از سینما هویزه و یک سالن از سینما آفریقای مشهد اکران می شوند.

تحفه گر افزود: پانزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد از فردا 12 بهمن ماه با حضور عوامل فیلم 'به وقت شام' در پردیس سینمایی اطلس  آغاز می‌شود. در بخش سیمرغ و پروانه ‌ها نیز شش فیلم به‌ صورت رایگان و فیلم 'ماهورا' با حضور تمام عوامل آن اکران می‌ شود.

وی در خصوص زمان اکران فیلمهای پانزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد هم گفت: فیلمهای بخش سیمرغ و پروانه ‌ها از ساعت 10 و فیلمهای بخش سودای سیمرغ در سه نوبت 18:30، 20:30 و 22:30 هر روز اکران می شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز