رئیس اداره ورزش و جوانان قوچان خبر داد:

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در قوچان

۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۸:۰۸:۳۴
کد خبر: ۶۷۰۹۳۹
برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در قوچان
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قوچان از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت دهه فجر در تاریخ ۲۰ بهمن ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قوچان؛ رضا محمدیان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قوچان در جلسه هم اندیشی برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت دهه فجر در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان در خصوص برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در سطح شهرستان، گفت: اولین عنصر مورد نیاز جهت برگزاری این همایش تبلیغات است و باید هر دستگاه اجرایی زیر مجموعه خود را در برگزاری این همایش ملی آگاه کنند تا بتوانیم با حضور حداکثری همایش پیاده روی خانوادگی را برگزار کنیم.

محمدیان با اشاره به اینکه ۷۱۸ برنامه ورزش همگانی در سطح کشور در دهه فجر برگزار می شود، اعلام کرد: از این تعداد ۶ برنامه ورزش همگانی در حوزه پیاده روی خانوادگی، کوهپیمایی تخصصی ارتفاعات تفتان، کوهپیمایی ارتفاعات قوچان، مسابقات دو میدانی آزاد، مسابقات ورزش ویژه بانوان و مسابقات ادارات در سطح شهرستان برگزار می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان قوچان با بیان این مطلب که همایش پیاده روی به صورت ملی در  ۴۳۰ شهرستان در سطح کشور در تاریخ ۲۰ بهمن ماه سال جاری برگزار می کنند، گفت: رقابتی نیز در بین شهرستان ها از لحاظ جمعیت و برگزاری  باشکوه تر ایجاد می شود که برگزاری هر چه بهتر اینگونه همایش ها برای شناساندن شهرستان قوچان بسیار تاثیر گذار است.

لازم به ذکر است؛ همایش پیاده روی خانوادگی در تاریخ ۲۰ بهمن ماه ۹۶ از ساعت ۷ صبح از محل اداره ورزش و جوانان شهرستان قوچان به سمت پارک نشاط باهمکاری دستگاه های اجرایی فرمانداری،شهرداری،شورای شهر،آموزش و پرورش و... این شهرستان برگزار می شود.

خبرنگار: سهیلا چترآبگون

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز