استاندار در همایش فجرآفرینان:

انقلاب اسلامی حرکتی فرهنگی و دینی بود

۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۳:۲۹:۵۴
کد خبر: ۶۷۱۱۷۶
انقلاب اسلامی حرکتی فرهنگی و دینی بود
عبدالمحمد زاهدی گفت: انقلاب اسلامی ایران حرکتی فرهنگی و دینی و جهشی روبه جلو با مشارکت همگانی بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "عبدالمحمد زاهدی" استاندار قزوین در همایش فجرآفرینان انقلاب اسلامی که با حضور آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، ائمه جمعه و جماعات، روحانیون، مبلغین و مبلغات مذهبی در سالن تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب ایران مردمی ترین انقلاب جهان است، اظهار کرد: این انقلاب حرکتی فرهنگی و دینی با حضور همه گروهها بود و مردمی ترین انقلاب تلقی می شود.

وی افزود: انقلاب ایران زلزله ای در جهان انداخت و در دوره هایی که تلاطمی داشتیم نقش رهبری بی نظیر بود و رهبری داهیانه ولی فقیه موجب شد با حضور همیشگی مردم از تهدیدها عبور کنیم.

استاندار قزوین بیان کرد: نقش مردم ما با تحمل سختی ها در جنگ تحمیلی، تحریم، شرایط بد اقتصادی بی بدیل است که به ماندگاری نظام منجر شده است.

وی اذعان کرد: امام راحل ابداعات زیادی در انقلاب داشتند، رفراندوم از مهمترین ایده های روشنگرانه امام بود در شرایطی که با اعتقادی که مردم به امام داشتند هر چه می فرمودند مردم مطیع بودند اما نظام را به رای گذاشت و قانون اساسی را به تایید مردم رساند تا نشان دهد رضایت مردم در ماندگاری نظام ضروری است.

استاندار قزوین گفت: در شرایطی که دشمنان در صدد ناامید کردن مردم هستند ما مسوولان وظیفه داریم با خدمت صادقانه و شبانه روزی رضایت مردم را جلب کنیم.

زاهدی تصریح کرد: امروز هم باید بدانیم رضایت مردم موجب ماندگاری انقلاب و نظام است و حوادث اخیر هم نشان داد هر جا مردم در صحنه باشند آسیب نمی بیند اما مسوولان باید کاری کنند تا مردم راضی شوند.

استاندار قزوین یادآور شد: دستاوردهای نظام در ۳۹سال در روستا و شهرها قابل مقایسه با گذشته نیست.

وی افزود: امسال در دهه فجر بیش از ۱۰۶۰پروژه با یک هزار میلیارد تومان در استان قزوین افتتاح می شود که برای حدود ۴۵۰۰نفر شغل ایجاد می شود.

زاهدی تصریح کرد: باید مردم را به آینده امیدوار کنیم تا هم نظام پایدار بماند و هم توطئه دشمنان خنثی شود.

وی یادآور شد: البته مشکلات زیاد است ولی مطالبات مردم هم بالا رفته و ما باید با نیاز مردم جلو برویم و با تلاش شبانه روزی اعتماد مردم را جلب کنیم.

استاندار قزوین گفت: در همین بحران برف بیش از ۷هزار نفر اسکان یافتند و با تلاش راهداران و پلیس و هلال احمر از یک بحران عبور کردیم و جای تقدیر دارد.

وی اظهار کرد: امسال ۲۲بهمن برای ما بسیار مهم است و شرکت گسترده مردم در این راهپیمایی خنثی کننده نقشه های شوم دشمنان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز